Nem mindennap látunk az esti bevásárlás során "titkon" társat kereső szingliket a boltokban, egy internetes őrületnek hála viszont most ezt is megtapasztalhatjuk: a spanyol trend szerint ez a társkeresés új formája. Aki így pakol egy egész ananászt a kosarába, az szabad préda!
Spanyolországból indult az őrület, miszerint ha este 7 és 8 között a Mercadona szupermarketlánc boltjaiban tartózkodunk, és egy ananászt teszünk a kosarunkba fejjel lefelé fordítva, kimondatlanul is kifejezzük társkereső szándékunkat.
Sőt, egyes pletykák szerint elég, ha a borok előtt kolbászolunk, vagy óvatosan nekitoljuk a bevásárlókocsinkat a kiszemelt kocsijának.
Az egész természetesen egy TikTok-videóval indult, méghozzá egy Vivy Lin nevű színész-komikustól, aki megszellőztette, hogy este 7 és 8 között érdemes vásárolni indulna, ha pasizni-csajozni óhajtunk.
Káosz!
Állítólag egyre nagyobb a káosz, mert amellett, hogy az üzletláncnak szuper ingyen reklámot csinálnak, szürreális helyzetek is előállnak:
állítólag tinik tömegei tologatnak a boltokban üres bevásárlókocsikat esténként, az árufeltöltők már előre féltik a gyümölcsöket, ha estet 7-et üt az óra, van, aki ananászjelmezt öltött magára, Bilbaóban pedig már a rendőröket is kihívták egy összetűzés miatt.
A kezdeményezés hatására már a spanyol Lidl és Carrefour is kirakott olyan reklámanyagokat, amik a randiórákra próbálják becsalogatni a vásárlókat, sőt, anno, a Covid-alatt már itthon is volt olyan, hogy egyes üzletláncok szinglikosarakkal készültek.
Még több friss hír: