Sajtkönyv, húsgolyóbolygó és szendvicsbicska a Subway új kampányában

Új arculatot kapott a Subway, amit egy izgalmas vizuális kampánnyal vezetett be a multicég.

A New York-i Turner Duckworth kreatív ügynökség új vizuális identitást dolgozott ki a Subway cégnek.Andy Baron kreatív igazgató az Ausztriában dolgozó MarionLuttenberger designert és fotóst kérte fel, hogy gondolják újra a 112 országban 44 ezer üzlettel bíró Subway vizuális arculatát.

A korábbi, kurzív betűtípus helyett magabiztos, határozott kapitálisokat (nagybetűket) használt a tervező.

Az 1968 óta működő cégnek nem csupán a logója és ezzel összefüggésben az arculata újult meg 2017-ben, hanem egy nagyszabású kampányt is indított a cég.

Luttenberger felkérte az Argentinában élő food designert, Anna Keville Joyce-t, hogy olyan látványos kompozíciókat hozzanak létre közösen, amelyek a Subway üzletekben világszerte megtalálható alapanyagokat helyezik előtérbe.

Ezt már olvastad az ízHUSZÁR magazinon?

A franciák nemcsak a csigához, hanem a csirkéhez is értenek

Legújabb receptek

Vegán csokis babka

Ha egy isteni foszlós kalácsra vágyunk, méghozzá jó csokisan, akkor itt a tuti recept! Tej- és tojásmentes, így az érzékenyek is bátran fogyaszthatják!

Vegán almás pite

Egy klasszikus süteményt, az almás pitét készítjük el teljesen vegán módon. Ebben a videóban lépésről lépésre megmutatjuk, hogyan készíthetsz szaftos, fűszeres tölteléket és ...

Címlapról ajánljuk

További cikkek

5 élelmiszer, amit nem mosol meg, pedig nem ártana

A főzés nulladik lépése az alapanyagok megmosása: így gondoskodhatunk arról, hogy az étel nemcsak finom, de biztonságosan fogyasztható is lesz. Vannak egyértelmű esetek, az alábbiak nem ezek közé tartoznak: nézzük, mit kell még a csap alá tartani!

Top Receptek

Tradicionális gulyásleves

Az igazi Hungarikum, amire igazán büszkék lehetünk. Vendéglátós lévén tapasztaltam, hogy a külföldi turisták, amikor betérnek az étterembe, az volt az első kérdésük, hogy "Gulász " ...