Molnár Gábor idén májusban a 9. magabiztos hellyel kvalifikálta magát a világ legrangosabb szakácsversenyére, a Bocuse d’Or-ra. Komoly munkával és felkészüléssel teli hónapok állnak még Gábor és az egész magyar csapat előtt, ahol értelemszerűen a főzésé és az ételeké a főszerep, de emellett a világdöntős országokra kreatív feladatok is várnak.
Ilyen például a versenyzőt bemutató plakát elkészítése is, amelyek közül a közönség választja ki a legjobbat. Tavaly már sikerült ebben a versenyben győzedelmeskednünk, így Széll Tamás plakátja kapta a legtöbb szavazatot. Ne törjük meg a sikerszériát – néhány kattintással mi is hozzásegíthetjük országunkat az újabb győzelemhez!
A hazai szurkolótábor a Bocuse d’Or ’Best Poster Prize 2015’ Facebook-aloldalon adhatja le voksát, ahol az aktuális állás szerint éppen mi vagyunk az élen, de nem szabad elbízni magunkat, hiszen a szavazás csak január végén zárul le, addig is minden szavazat számít!
A Bocuse d’Or Akadémia felkérésére a plakátot a tavalyi évhez hasonlóan idén is a HG360 Reklámügynökség és a Fotógyár csapata készítette. A koncepció a magyar kártya jellegzetes grafikájára épül: az elszánt és magabiztos tekintet azt is jelzi, hogy igen erős kártyát szeretnénk kijátszani Lyonban, emellett a részletgazdag fotón megjelennek olyan elemek is, mint a kápiapaprika – Molnár Gábor kedvelt lecsó alapanyaga – vagy a gyöngytyúk, az idei döntő húsételének fő hozzávalója.
Lyonban ezentúl egyéb kihívások is várnak a magyar küldöttségre. A SIRHA nemzetközi szakkiállításon minden erejükkel hazánkra kell irányítaniuk a több mint 180.000 nemzetközi vendég és a gasztronómia legnagyobbjainak figyelmét, hiszen a 2016-os Bocuse d’Or európai döntőjének rendezési jogát tavasszal Magyarország nyerte el, ezért már most szeretnék a szakmát és a gasztronómia rajongóit Budapestre, a világ legnagyobb presztízsű szakácsversenyének következő helyszínére invitálni.
A felkészülést egyébként a Magyar Bocuse d’Or Akadémia weboldalán és Facebook-oldalán lehet folyamatosan nyomon követni.