Tavaly októberben mindenki megőrült a Lidl ruhakollekciójáért, az emberek szinte pillanatok alatt elkapkodták a zoknikat, pólókat és papucsokat. A termékek akkora népszerűségnek örvendtek, hogy sokan az interneten, az eredeti ár tízszereséért kezdték el árulni őket. A nagy sikeren felbuzdulva az IKEA is előrukkolt egy saját kollekcióval, melyben a főszerepet a svéd bútoráruház ikonikus logója, és legnépszerűbb termékének vonalkódja kapta. Most pedig az egyik gyorsétteremlánc, a Pizza Hut is előállt saját street wear ruhakollekciójával.
Az amerikai gyorsétteremlánc logójával díszített póló és papucs mellett egy piros-fehér tréningruhaszett és egy pizzaszelet-medálos nyaklánc is helyet kapott a Pizza Hut Tastewear névre keresztelt kollekciójában. A termékek kizárólag online, a pizzahutshop.com oldalán elérhetőek, az árak azonban egy kicsit borsosabbak az előbb említett két márkáéhoz képest, ugyanis 9,99-től 99,99 dollárig terjedő skálán szerezhetjük be a különböző darabokat.
Ezek a cikkek is érdekelhetnek:
- Ezekről a konyhabútorokról el sem hiszed, hogy közük van az IKEA termékeihez!
- Meglepő okból drágulnak majd az édességek
- Az ingyenes szakácskönyv, ami után soha többé nem landol ételmaradék a kukában
Fotó: Pizza Hut