Az esemény résztvevői a The Taste Makers csapatának segítségével különféle kenyérlángos-variációkat is készítettek a klasszikus tejfölös-szalonnástól a vegetáriánus ízvilágig, mindezt többnyire a PENNY sajátmárkás és hazai termékeiből.
Az elmúlt évek során a PENNY Magyarország jelentős átalakuláson ment keresztül, nem csak a logóját és üzleteit, de kínálatát tekintve is. Az élelmiszerlánc hosszú ideje dolgozik a hazai és sajátmárkás termékek kínálatának bővítésén, ezt pedig mi sem igazolja jobban, mint hogy szortimentjük mára már 1.500 PENNY márkás terméket tartalmaz.
Fontos számunkra, hogy vásárlóinknak fenntartható módon és pénztárcabarát áron biztosítsunk minőségi élelmiszereket. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy bővítsük hazai termékkínálatunkat, elsősorban az idénynek megfelelő szortimenttel, hogy ezzel is támogatni tudjuk a magyar gazdaságot. Nagy örömünkre szolgál, hogy az esemény résztvevői is lelkesen fogadták a hazai termékeket, hiszen egyet jelentenek a megbízható származási hellyel és háttérrel rendelkező, minőségi áruval
– tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A helyszínt szebbnél szebb hazai zöldségek és gyümölcsök díszítették, csodás tavaszi atmoszférát kölcsönözve. A press brunchon feltűntek a finomságok plüss változatai, azaz a Vitateam is, a kedves figurák nagy sikert arattak a dekoráció részeként. A PENNY számára mindig is fontos volt az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem, így a megmaradt tartós élelmiszert, valamint a dekoráció részét is képező friss, hazai zöldségeket az egyik legnagyobb karitatív partnerével, a Magyar Élelmiszerbankkal közösen, rászoruló családokhoz juttatták el.