Olyan bombázót csináltak Stahl Juditból, hogy azt hiszed, csak káprázik a szemed

Stahl Juditot eddig úgy ismertük, mint az egyszerűség és a visszafogottság egyik mintaképe, a Sugarbird márka legújabb kampányában azonban rá sem ismerünk a gasztrogurura.

A most ötven éves Stahl Juditot kérték fel a magyar Sugarbird ruhamárka We are Women kollekció egyik arcának. A magyar főzős műsorok és szakácskönyvek egyik koronázatlan királynőjéről a következő képet posztolta Instagramon az alkalmi ruháiról ismert márka.

,,A kampány során minden alkalommal más-más élethelyzetet, hivatást képviselő nők csoportját mutatja be, készít velük divatfotó anyagot, és hívja fel a figyelmet az általuk teremtett értékekre. A kampánysorozat első üzenete : Valósítsd meg Önmagad!" - olvasható a márka egyik bejegyzésében.

A különleges ruha és fotó mellett Stahl Judit többször is azt nyilatkozta, hogy alapvetően az egyszerűség és a kényelem híve, nagyon vásárolni sem szeret, legtöbbször az interneten rendeli meg ruháit.

A kampány arcai nem mellesleg olyan híres magyar nők, mint Péterfy Bori, Farkas Franciska, Sütő Enikő, Peller Mariann és Jagasics Hedvig.

Stahl Juditot még 1997-ben ismerhették meg az akkor indult Tv2 nézői, híradós karrierjének befejezése után 2003-ban indította el a Stahl Konyhája című műsort, melyben egyszerű és nagyon finom recepteket tanulhattak tőle a főzni vágyók. Stahl Judit azóta több sikeres szakácskönyvet is kiadott, üzletasszonyként pedig saját kiadót és újságot is működtet.

EZ IS ÉRDEKELHET:

Ezeket olvastad már?

via 24.hu, címlap

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek