Az előző év utolsó hónapja kiemelkedő eredményeket hozott az egyik legnépszerűbb gasztrokiadvány, a Nosalty.hu számára. Az e.gemius adatai szerint versenytársaihoz képest a lap olvasottsága egyértelműen dominálta a decembert, amely főzés és sütés szempontjából a legkiemeltebb időszak.
A weboldalt több mint 2,6 millió egyedi felhasználó látogatta, amely 29 milliónál is több oldalletöltést produkált. A december 22. és január 2. közti kiemelt időszakban az egyedi látogatók száma szintén meghaladta a 2 milliót (2 096 576).
Így kijelenthető, hogy a lapot minden ötödik magyar felkereste az ünnepi időszakban, és átlagosan több mint 10 percet töltöttek el az oldalon.
A Nosalty közösségi médiafelületei is kiemelkedő eredményt produkáltak. A márka TikTok-csatornáján az év utolsó hetében 2 millió felett volt a megtekintések száma, míg Facebookon 2,5 millió felhasználót értek el a megosztott tartalmak.
Megfigyelhető az is, hogy a magyarok milyen ételeket tesznek az asztalra ezekben a napokban. Az általános tapasztalat az, hogy a klasszikusoktól még mindig nem vagyunk hajlandóak eltérni.
December 22. és 26. között mindent vittek a sütemények: semmi sem írhatta felül a rögtön puha mézeskalács iránti keresletet, de szintén népszerűnek bizonyult a kókuszgolyó, a zserbó, a linzer és a Fanta szelet elkészítése is ezekben a napokban.
A főételek közül magasan a töltött káposzta receptjére voltak kíváncsiak ekkor a legtöbben, amit a magyaros halászlé követ, miközben a majonézes krumplisaláta joggal érdemelheti ki a legnépszerűbb köret címet, annyian kattintottak rá ezekben a napokban.
A 2025-ös esztendő köszöntése sem maradhat el finom fogások nélkül, a január elsejét azonban úgy tűnik, egyre kevesebben szeretnék a konyhában tölteni. December 30-31. között ugyanis kétszer annyi forgalom volt a Nosalty.hu oldalán, mint a január elsején és másodikán.
Továbbra is a lencsés ételek vannak előtérben főzelék, leves és saláta formájában. Szilveszter éjjelére maradnak a mindig megbízható, sós ropogtatnivalók – a sajtos rúd és pogácsa –, januárban viszont újra előkerülnek az édes desszertek is, mint a palacsinta vagy a gofri.
A Nosalty 2025-ben egy új kollégával erősíti csapatát. Hering András főszerkesztő tartalmi vezetése mellett Kovács Ádám, Head of Digital Brand pozícióban csatlakozik a márka üzleti céljait támogatva, fő fókuszában a projektmenedzsment, a technológiai folyamatok tervezése és végrehajtása áll.
A szakember korábban több mint 5 évet töltött el az Indamedia kiadócsoport sales osztályán, ebből közel 3 évet vezetői pozícióban.
A Central Médiacsoporthoz 2022 februárjában évvel ezelőtt csatlakozott senior üzletfejlesztési projektmenedzserként.
„Az idei évben a technológiai és tartalmi fejlesztésekre helyezzük a hangsúlyt, melynek célja, hogy a Nosalty a felhasználói igényeket maximálisan szem előtt tartva, egyszerre kínáljon felhasználóbarát felületet és magas színvonalú magazinos élményt a látogatók számára” – számolt be terveiről Kovács Ádám.