Ebben az igen szürreális helyzetben, amit a járvány szült szerte a világon, az emberi összefogás erősödni látszik: magyar éttermek illetve büfék az egészségügyben dolgozóknak szállítanak ételt (többek közt pizzát illetve lángost), luxus divatcégek (pl. a Christian Dior, Givenchy vagy Louis Vuitton) álltak át kézfertőtlenítő-gyártásra,a McDonald's empatikusan megváltoztatta a logóját, ezzel utalva a social distancing, azaz a kellő távolságtartás megtartására, a Gucci és számos külföldi és magyar kezdeményezés szájmaszkokat varr, most pedig a Coca Cola is beállt a segíteni vágyók sorába.
A Hvg fotója és a Coca Cola Facebook-oldala is arról tanúskodik, hogy a világ vezető üdítőitalgyártó cége is úgy döntött, segít az egészségügyben dolgozóknak, illetve kifejezi háláját munkájukért.
A köszönetnyilvánító óriásplakátot itt nézheted meg!
Ahogy legutóbbi bejegyzésükben írják, áprilistól minden márkájuk reklámforrását közösségek segítésére szánják, reklámfelületeiken pedig a Magyar Vöröskereszt üzeneteit teszik majd közzé.
Ezen kívül saját üdítőcímkéiken is köszönetet nyilvánítanak mindenki felé, aki értünk dolgozik ebben az igen zavaros és ijesztő időszakban:
A Coca-Cola legutóbb tavaly nyáron indított hasonló kampányt, akkor budapesti tömegközlekedési pontokra helyeztek ki azonos nemű párokat is ábrázoló plakátokat. A #loveislove címke alatt futó fotó képeken hetero- és homoszexuális párokat is láthattunk, és a kampányt sokan üdvözölték az elfogadóbb, nyitottabb társadalom jegyében.
Ezeket láttad?
Ezeket olvastad már?
Koronavírus: Egyre nehezebben bírják, és kevesen vannak a bolti dolgozók
A koronavírus miatt egyre nagyobb leterheltség alatt állnak a bolti dolgozók, a szakszervezet védelmet szeretne kérni számukra.
NosaltyLegalább 256-szor megfogod az arcodat egy nap – így szokj...
Járványidőszakban különösen, de máskor sem túl szerencsés tapogatni az arcunkat.
Stuth-Nagy Niki