Nézd meg a Coca Cola óriásplakátját, amivel köszönetet nyilvánít az egészségügyben dolgozóknak

Egyre több cég veszi ki a részét a koronavírus következtében fellépő nehézségekből, és próbál segíteni, ahogy tud. A Coca Cola sem kivétel ez alól.

Ebben az igen szürreális helyzetben, amit a járvány szült szerte a világon, az emberi összefogás erősödni látszik: magyar éttermek illetve büfék az egészségügyben dolgozóknak szállítanak ételt (többek közt pizzát illetve lángost), luxus divatcégek (pl. a Christian Dior, Givenchy vagy Louis Vuitton) álltak át kézfertőtlenítő-gyártásra,a McDonald's empatikusan megváltoztatta a logóját, ezzel utalva a social distancing, azaz a kellő távolságtartás megtartására, a Gucci és számos külföldi és magyar kezdeményezés szájmaszkokat varr, most pedig a Coca Cola is beállt a segíteni vágyók sorába.

A Hvg fotója és a Coca Cola Facebook-oldala is arról tanúskodik, hogy a világ vezető üdítőitalgyártó cége is úgy döntött, segít az egészségügyben dolgozóknak, illetve kifejezi háláját munkájukért.

A köszönetnyilvánító óriásplakátot itt nézheted meg!

Ahogy legutóbbi bejegyzésükben írják, áprilistól minden márkájuk reklámforrását közösségek segítésére szánják, reklámfelületeiken pedig a Magyar Vöröskereszt üzeneteit teszik majd közzé.

Ezen kívül saját üdítőcímkéiken is köszönetet nyilvánítanak mindenki felé, aki értünk dolgozik ebben az igen zavaros és ijesztő időszakban:

A Coca-Cola legutóbb tavaly nyáron indított hasonló kampányt, akkor budapesti tömegközlekedési pontokra helyeztek ki azonos nemű párokat is ábrázoló plakátokat. A #loveislove címke alatt futó fotó képeken hetero- és homoszexuális párokat is láthattunk, és a kampányt sokan üdvözölték az elfogadóbb, nyitottabb társadalom jegyében.

Ezeket láttad?

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek