Fokozatosan eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről. Magyarországon az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól, a megújult csomagolásnak köszönhetően, az italok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, aminek eredményeként Magyarországon évente közel 5 tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.
A Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport Európa-szerte a termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának csökkentésére törekszik, és támogatja az újrahasznosítási folyamatok innovációját a választék 70 százalékát kitevő saját márkás termékek csomagolásánál - ismerteti a cég közleményét az MTI.
Az Európai Bizottság műanyag stratégiájával összhangban a vállalat határozott célokat fogalmazott meg: 2025-ig legalább 20 százalékkal csökkenti műanyag-felhasználását, a saját márkás termékeik plasztik csomagolásainak újrahasznosíthatóságát pedig 100 százalékig biztosítani fogja.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője hangsúlyozta: más árucsoportoknál is a legmegfelelőbb csomagolás kialakítására törekszenek. Az áruházakban és logisztikai központokban a munkafolyamatok során keletkezett műanyagok és fóliaanyagok több mint 90 százalékát újrahasznosítják.
Ezeket olvastad már?
Ez igen! Fantasztikus lépésre szánta rá magát a Lidl
Különleges koncepcióval állt elő az ír Lidl, hogy minél inkább támogassa vásárlóit, segítse a stresszmentes vásárlást.
Nosalty4 féle gluténmentes tésztaételt teszteltünk a Lidl kínálatából - gyors...
Ha nincs időd otthon főzni, és a menzára sem tudsz elszabadulni, akkor ezekkel a készételekkel megoldhatod az ebédedet. Mi le is teszteltük őket. (x)
NosaltyNagy dobás a Pennytől - sokan örülhetnek
A diszkontáruház-láncnál is felismerték, hogy nem minden a külső.
NosaltyEz talán a világ legjobb asztallá alakítható polca - wow,...
Ezt az étkezőasztallá alakítható polcot nézzétek. Vagy fordítva. Kinek melyik fontosabb. Baromi jó!
Brecz Judit