Kiderült, mi a magyarok kedvenc áruházlánca

A Metro és a Coop az élmezőnyben, a Tesco és a CBA /Príma hátul végzett az Ynsight kutatása szerint.

Az internetes jelenlét alapján a magyar vásárlók kedvence a Metro áruházlánc, a hazai boltok közül pedig a Coop a favorit. Az utolsó helyezett nem más, mint a Tesco és a CBA/Príma. A járvány hatására 2020-ban jóval többet beszéltünk az élelmiszerboltokról az online térben, és ez 2021-ben sem változott: tavaly 886 ezer alkalommal említettük a legnépszerűbb üzleteket.

Kiderült, mi a magyarok kedvenc áruházlánca

Mi, felhasználók továbbra is a Lidl, Coop és Spar hármasról beszéltünk a legtöbbet.

– ez áll az Ynsight Research kutatásában, amely már harmadik évben készít felmérést arról, hogy milyen áruházláncokról és milyen kontextusban esik a legtöbb szó az interneten, hogy kiderüljön, melyik volt a magyarok kedvenc üzletlánca 2021-ben.

Míg a 2020-as évben a járványtól való félelem, a vásárlási láz visszaszorulása és az otthonmaradás fontossága voltak előtérben, addig az online jelenlétből az szűrhető le, hogy tavaly már türelmetlenebbek voltunk, hogy visszakapjuk normális életünket.

A Coop a magyar kedvenc

2021-ben a Metro bizonyult a netezők kedvenc üzletláncának, második helyre szorítva ezzel a tavalyi győztest, a Reált. A harmadik helyezett azonban továbbra is a Coop maradt, tehát ő a magyar győztes. Utóbbi megítélése a 2020-ban mért adatokhoz képest 0,36 ponttal javult, ehhez nagy mértékben hozzájárultak a Facebook-oldalán közzétett nyereményjátékok illetve nosztalgikus posztok.

A teljes cikket itt találod!

Legújabb receptek

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Hagyományos édes fánk

Életem első fánkját még lánykoromban készítettem. Kemény lett és száraz. Ezután évek teltek el és eszembe sem jutott, hogy újra nekiálljak. A kisfiam nagy fánkrajongó. Mondjuk is a ...