A McDonald's júliusi döntését követően most a Burger King is úgy döntött Indiában, hogy nem rak paradicsomot a szendvicseibe. Az ok a paradicsomhiány mellett az infláció és a klímaváltozás hatásában keresendő.
400%-os emelkedés
A paradicsom ára Indiában az elmúlt hónapokban több mint 400 százalékkal ugrott meg az élelmiszerár-emelkedés és az éghajlati válság miatti terméskiesések hatására - írja a vg.hu.
Nem csak a gyorséttermeket érinti
Mivel a mostanra megfizethetetlenné vált paradicsom az indiai konyha fő alapanyagai között van, a fennálló probléma eléggé erőteljesen érinti az egész országot, nem csak egyes gyorséttermeket.
A paradicsom több mint négyszeres áron elérhető a terméskiesések miatt, bár augusztusban valamelyest mérséklődtek az árak.
A Burger King biztosította vásárlóit, hogy a paradicsom hamarosan ismét elérhető lesz, az viszont nem volt egyértelmű, hogy a hiány az összes vagy csak néhány üzletükre vonatkozik-e.
További aktuális híreink: