Megváltozott a McDonald's híres logója, sokan támadni kezdték az éttermet

A szolidaritás jegyében a McDonald's megváltoztatta ikonikus logóját, sokan azonban nem a jó szándékot vélték felfedezni az üzenetben, hanem támadni kezdték a céget. 

A koronavírus-járvány a világhírű cégekre is hatással van. Míg például a Gucci szájmaszkokat, a Louis Vuitton vagy a MOL kézfertőtlenítőket gyárt, addig a McDonald's azzal próbálta enyhíteni a vírus lehetséges terjedését, hogy bezáratta több száz amerikai éttermét.

Van aki, tettekben, valaki pedig gesztusokban igyekszik jobbá tenni a jelenlegi helyzetet, az AUDI például szétválasztotta híres négykarikás logóját, ezzel szimbolizálva az egymástól való távolságot, amelyet sajnos most minden embernek be kellene tartania annak érdekében, hogy ne terjedjen tovább a koronavírus. A brazil McDonald's néhány nappal ezelőtt saját arany M-betűjét választotta szét hasonló célból, a jelképes gesztus azonban nem nyerte el mindenki tetszését.

Az amerikai elnökjelölt-aspiráns, Bernie Sanders a Twitteren kritizálta a Meki lépését azzal, hogy inkább élhetőbb béreket és fizetett betegszabadságot kéne biztosítani a dolgozóknak, ezután pedig mások is hangot adtak véleményüknek. Egyesek szerint nagyon szomorú, hogy egy világjárvány idején így próbálnak meg direkt feltűnést kelteni a nagy cégek (sok más márka, köztük például a Coca-Cola vagy a Chiquita hasonlóan hívta fel a figyelmet a társadalmi távolságtartás és az otthonmaradás fontosságára).

A Brazil McDonald's közösségi oldalairól azóta eltűnt a kettéválasztott arany betű, az Ad Age pedig hiába próbálta kideríteni a kampányt készítő ügynökségnél, miért vonták vissza reklámjukat, eddig nem érkezett válasz a kérdésre.

Ti mit gondoltok a kampányról? Valóban csak egy ügyes (vagy inkább ügyetlen) reklámfogás lenne, vagy az emberek értik félre a nagy cégek esetlegesen jó szándékát?

{SZAVAZAS}

Ezeket olvastad már?

via Ad Age

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk