Árva és félárva gyerekek manipulálásával vádolja az amerikai gyorsétteremláncot több brit szülő és gyermekvédelmi szervezet Nagy-Britanniában, miután egy megosztó reklámkampánnyal népszerűsítik halas hamburgerüket.
A kisfilmben egy kisfiú látható, aki letörve nézegeti halott apja dolgait, majd édesanyját kérdezi az utcán sétálva, hogy miben hasonlít az édesapjára. Szomorúan konstatálja, hogy semmiben nem hasonlít rá, míg nem egy Mekihez érnek, ahol Filet-o-Fish hamburgert rendel, akár csak apja tette, mikor még élt.
Az interneten kommentcunami indult el a sokak szerint cinikus és manipulatív kampány miatt, amelyet május 12-én sugároztak először, de már vissza is vontak. A McDonald’s hosszas sajnálkozását fejezte ki, és tudatta, senkit nem akartak megbántani a reklámmal.
Ezeket olvastad már?
Gyorséttermi dolgozók rántják le a leplet, mit ne rendelj náluk
Hébe-hóba mindannyian elcsábulunk a gyorsétteremi kosztnak, még akkor is, ha fejben tudjuk, hogy ezeken a helyeken egyetlen étel sem olyan tökéletes, mint a reklámfotókon.
NosaltyVége a hamburger és hot dog közötti dilemmának
Egy ausztrál férfi még 2009-ben sikeresen szabadalmaztatta, majd mostantól el is kezdte értékesíteni a Hamdogot, ami gyakorlatilag a hot dog és a hamburger keresztezése.
NosaltyÚgy még nem ettünk rizst, ahogy itt
A Kazinczy utcai Karaván mindig is a különleges food truckok gyűjtőhelye volt: van itt lángosburgeres, igazi olasz pizzázó, kolbászos - most itt a legújabb: a rizsburger!
admin17 szerepben a hamburger
Két francia művész megunta a munkahelyi szendvicseket, és nekiálltak hamburgereket sütni, végül 17 különböző szerepbe bújtatták a burgereket. A fotókat most te is láthatod!
Hering AndrásForrás: Delish