"Tegyünk (el) együtt!" - ez a Lidl új kampányának a jelmondata, amelyben jótékonykodásra invitálnak mindenkit. Ezúttal nem valami nagy nyereményért kell receptfotót beküldeni, hanem azért, hogy mások jóllakjanak.
A Lidl Magyarország most arra kéri a konyhában serénykedőket, akik éppen lekvárt vagy befőttet készítenek, hogy fényképezzék le a szép üvegeket, és töltsék fel a fotót az Éléskamrába. Az áruházláncminden beküldött fotó után egy adag vacsorával támogat egy gyermeket a Gyermekétkeztetési Alapítvány segítségével.
A kampányt múlt héten indították, mostanáig több mint 220 gyereketsikerült jóllaknatni. Az étel nagyon fontos a szegény családban élő gyerekeknek, mivel ilyenkor nemcsak az iskola zár be, hanem a menza is.Magyarországon körülbelül félmillió gyerek éhezik szünidőben.
Ezeket olvastad már?
6 étel, amit minden valamire való gyermek utált régen
Kinek mi ugrik be a gyerekkori borzalmak közül, amiket kénytelenek voltunk megenni, mára pedig megszerettük?
Brecz JuditElképesztő grafika: mennyi pizzaszeletet vehetsz a világon egy dollárból?
Összesen 37 országban vizsgálták meg, hogy hány szelet pizzát lehet venni egy dollárból, és milyen különleges feltéteket használnak.
Fenes GábrielIllegálisan sütögető házi cukrászokat büntetett a Nébih
Egy házi cukrászsüteményeket is hirdető internetes oldalon végzett próbavásárlást a Nébih. A hobbicukrászok természetesen semmilyen engedéllyel nem rendelkeztek.
NosaltyNagyon fontos bejelentés a Coca-Colától
Egy hamarosan befejeződő program részeként 500 millió forintot költenek innovatív, környezetkímélő csomagolási technológiák bevezetésére.
Nosalty