Meglepő játék a Lidltől - így próbál segíteni az áruházlánc

Érdekes játékra invitál a Lidl, ahol nem mi, hanem mások a nyertesek.

"Tegyünk (el) együtt!" - ez a Lidl új kampányának a jelmondata, amelyben jótékonykodásra invitálnak mindenkit. Ezúttal nem valami nagy nyereményért kell receptfotót beküldeni, hanem azért, hogy mások jóllakjanak.

A Lidl Magyarország most arra kéri a konyhában serénykedőket, akik éppen lekvárt vagy befőttet készítenek, hogy fényképezzék le a szép üvegeket, és töltsék fel a fotót az Éléskamrába. Az áruházláncminden beküldött fotó után egy adag vacsorával támogat egy gyermeket a Gyermekétkeztetési Alapítvány segítségével.

A kampányt múlt héten indították, mostanáig több mint 220 gyereketsikerült jóllaknatni. Az étel nagyon fontos a szegény családban élő gyerekeknek, mivel ilyenkor nemcsak az iskola zár be, hanem a menza is.Magyarországon körülbelül félmillió gyerek éhezik szünidőben.

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk

További cikkek