A McDonald’s-nak 28 éve nem volt ilyen húzása

Michael Jordan óta először szerződtetett celebet a világ egyik legnépszerűbb gyorsétteremlánca.

Pontosan 28 éve annak, hogy aMcDonald’sa népszerű kosarassal, Michael Jordan-nel közös menütkészített 1992-ben. Az étteremlánc azonban úgy döntött, hogy újra bepróbálkozik egy ilyen fogással, hogy jobban elérje a Z-generációt. Ez alkalommal egy számunkra kevésbé ismert sztárt, a rapper Travis Scottot kérték fel, hogy adja a nevét az egyik menüjükhöz.

Az egyelőre csak az USA-ban kapható Travis Scott menüben található egy quarter pounder nevezetű szendvics sajttal (ez itthon leginkább a Sajtos McRoyalnak felel meg), egy közepes krumpli BBQ szósszal és egy Sprite.

Azonban a rapper és a meki ennél is tovább ment, és rengeteg ruhadarabot és ötletes kiegészítőt is készített a kollaboráció részeként. Travis nem kevesebb, mint 60 terméket dobott piacra, többek között olyan darabokat, mint a nappalinkat díszítő különlegességek, pulcsik, mezek, zoknik, sapkák és shortok.

Egyébként a tegnap óta kapható kollekciónak már a felét felvásárolták a rajongók, így valószínűleg a menünek is hatalmas sikere lesz majd.

Ezeket olvastad már?

Ezeket olvastad már?

via

via

Címlapkép: Instagram

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek