Mit láthattak a magyar standon?
„Különleges zamatuknak köszönhetően valóban egyedi, ínycsiklandozó magyar borok, kiváló minőségű húsféleségek, ízletes egyedi készítésű füstölt sonkák és kolbászok; s emellett igazán ínyencségnek számító, országhatárainkon belül termett szarvasgombából készített prémiumtermékek várják Hongkongban mindazokat, aki ellátogatnak a HOFEX nemzetközi vendéglátóipari és élelmiszer szakkiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) 54 m2-es, közösségi magyar standjára” – mondta el Daróczi László az AMC ügyvezetője az esemény megnyitóját követően.
Az AMC törekvése
„A közösségi agrármarketing tevékenységgel kapcsolatos feladatokat ellátó AMC arra törekszik, hogy a világ tőlünk távoli szegleteiben is ráirányítsa a figyelmet arra a különleges magyar ízvilágra és azokra a kiváló magyar termékekre, amelyek joggal keltik fel nem csupán a látogatók, hanem az üzletemberek, az étteremtulajdonosok és a multicégek vezetőinek, döntéshozóinak figyelmét is”.
Hongkong szerepe a kínai piacra lépésben
A keleti nyitás jegyében - amikor hazánk a kínai gazdaság irányába is jelentős lépéseket tesz - Hongkong „kapu szerepe” az egyre újabb és erősebb vetélytársak felbukkanása mellett is jól érzékelhetően erősödik – tette hozzá Daróczi László, jelezve, hogy a széles választékot felmutató, prémium minőségű, nívós magyar termékek felvonultatása ezért e térségben kiemelkedő jelentőségű.
A kiállított termékek kiválasztása
Az AMC ügyvezetője azt is elmondta, hogy a Kárpát-medencében termesztett és tenyésztett alapanyagokból készülő termékek külföldi promóciójánál nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy olyan áruféleségeket válasszanak, amelyek méltóképpen képviselik országunk sokszínűségét és kiválóságait. Termékskálánk jól mutatja a Magyarországon élő emberek tudását és elkötelezettségét a minőségi, egészséges és GMO-mentes élelmiszerek gyártása iránt, s egyben elviszik a magyar nemzet jó hírét is, szerte a világban.
HOFEX 2015 from Karina Yu on Vimeo.
A HOFEX-ről röviden
A 30 éves múltra visszatekintő HOFEX-et, Ázsia vezető vendéglátóipari és élelmiszer kiállítását kétévente rendezik meg. 2015-ben 57 ország 2418 kiállítójának termékeit, közel 65 ezer négyzetméteren, több mint 38 ezren látták. A kiállítás hagyományosan otthont ad nemzetközi gasztro-eseményeknek is, amelyeknek köszönhetően nem csupán népszerűsége, szakmaisága is egyre erősödik.
Szurkoljunk a hazánkat képviselő magyar termékeknek, bűvöljék el a kínai közönséget!