Magyar divattervezők menő címkéivel rukkolt elő a Szentkirályi - neked melyik jön be?

Limitált kiadású, magyar divattervezők tervezte címkékkel rukkolt elő a Szentkirályi ásványvíz - egy lágyabb, rózsaszín, és egy marconább, fekete, geometrikus designnal.

Magyarország piacvezető ásványvízmárkája, a Szentkirályi exkluzív sajtóreggeli keretében mutatta be magyar divattervezőkkel közösen megalkotott, limitált kiadású „designer” csomagolását. Az ünnepi időszakra készült ásványvizek egyedi címkéit Nagy Noémi (Prieston) és Lakatos Sándor (Sandor Lakatos Menswear) készítették el. A különleges palackok november második felében kerülnek az üzletek polcaira.

A tervezők

A Szentkirályi ásványvíz magyar márkaként elkötelezett a hazai tehetségek támogatása mellett, és hisz a folyamatos megújulásban. Az idei ünnepi időszakot egy különleges együttműködéssel teszi emlékezetesebbé, hiszen limitált kiadású palackjait két designerrel közösen álmodta újra.

Nagy Noémi - a Prieston márka tulajdonosa - ruhái sajátos jegyeinek felhasználásával készítette el a szénsavmentes Szentkirályi palackok virágos címkéjét. A szénsavas palackok csomagolásán pedig Lakatos Sándor logója, a sajátos hat csíkos minta köszön vissza.

„Örültem a felkérésnek, mert szeretem a kihívásokat, és csomagolást ilyen formában még nem terveztem. Mivel a Szentkirályi fő motívuma a szív, ráadásul a rózsaszín is nagyon közel áll hozzám, nem volt nehéz dolgom. A márkám jellegzetes vonásait használtam fel, mind színek, mind formák tekintetében, így a cseresznyefa-virágzást jelenítettem meg a címkén” – mondta el Nagy Noémi, a Prieston márka alapítója.

Nagy Noémi címkéje

„Nagyon sokat jelent számomra, hogy egy töretlen sikerű hazai márkával dolgozhatok együtt. A Szentkirályi elképzelése egyből passzolt az ötleteimhez, és szinte azonnal harmonizált a színekkel, geometriai formákkal, mintákkal, amelyekkel dolgozom” – mondta Lakatos Sándor.

„Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos megújulásra. Nemcsak saját magam, de a brand esetében is fontosnak tartom, hogy kövessük az aktuális trendeket. Az évek során a Szentkirályi címkéi a divattal együtt változtak, a mostani együttműködés ennek az útnak egy kiemelkedő állomása” – tette hozzá Balogh Levente, a Szentkirályi–Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.

A limitált kiadású 0,5 és 1,5 literes palackokkal november második felétől egészen az ünnepek végéig találkozhatnak a fogyasztók az üzletek polcain.

Ezt láttad az ízHUSZÁR magazinon?

Menő rózsaszín éttermek, ahol nem csak a kislányok érzik jól magukat

Legújabb receptek

Egyszerű francia hagymaleves

Csak a franciák olyan ügyesek és leleményesek, hogy az egyszerű vöröshagymából ízes, karakteres és komfortos levest tudjanak varázsolni. Szerencsére, az alábbi recept birtokában, ...

Céklaravioli

Hideg előétel céklából nagyszerű ricottás-parmezános-citromhéjas töltelékkel, pont olyan, mint a legjobb olasz ravioli, csak még színesebb, ízletesebb. Nagyszerű lisztmentes ünnepi ...

Céklacarpaccio

Húsmentes carpaccio céklával. A hajszálvékony céklaszeleteket csodálatosan tálalhatjuk mandulaszósszal, zöldsalátával, csírával, magokkal, bogyós gyümölcsökkel, akár ...

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Hagyományos édes fánk

Életem első fánkját még lánykoromban készítettem. Kemény lett és száraz. Ezután évek teltek el és eszembe sem jutott, hogy újra nekiálljak. A kisfiam nagy fánkrajongó. Mondjuk is a ...