Magyarország piacvezető ásványvízmárkája, a Szentkirályi exkluzív sajtóreggeli keretében mutatta be magyar divattervezőkkel közösen megalkotott, limitált kiadású „designer” csomagolását. Az ünnepi időszakra készült ásványvizek egyedi címkéit Nagy Noémi (Prieston) és Lakatos Sándor (Sandor Lakatos Menswear) készítették el. A különleges palackok november második felében kerülnek az üzletek polcaira.
A Szentkirályi ásványvíz magyar márkaként elkötelezett a hazai tehetségek támogatása mellett, és hisz a folyamatos megújulásban. Az idei ünnepi időszakot egy különleges együttműködéssel teszi emlékezetesebbé, hiszen limitált kiadású palackjait két designerrel közösen álmodta újra.
Nagy Noémi - a Prieston márka tulajdonosa - ruhái sajátos jegyeinek felhasználásával készítette el a szénsavmentes Szentkirályi palackok virágos címkéjét. A szénsavas palackok csomagolásán pedig Lakatos Sándor logója, a sajátos hat csíkos minta köszön vissza.
„Örültem a felkérésnek, mert szeretem a kihívásokat, és csomagolást ilyen formában még nem terveztem. Mivel a Szentkirályi fő motívuma a szív, ráadásul a rózsaszín is nagyon közel áll hozzám, nem volt nehéz dolgom. A márkám jellegzetes vonásait használtam fel, mind színek, mind formák tekintetében, így a cseresznyefa-virágzást jelenítettem meg a címkén” – mondta el Nagy Noémi, a Prieston márka alapítója.
„Nagyon sokat jelent számomra, hogy egy töretlen sikerű hazai márkával dolgozhatok együtt. A Szentkirályi elképzelése egyből passzolt az ötleteimhez, és szinte azonnal harmonizált a színekkel, geometriai formákkal, mintákkal, amelyekkel dolgozom” – mondta Lakatos Sándor.
„Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos megújulásra. Nemcsak saját magam, de a brand esetében is fontosnak tartom, hogy kövessük az aktuális trendeket. Az évek során a Szentkirályi címkéi a divattal együtt változtak, a mostani együttműködés ennek az útnak egy kiemelkedő állomása” – tette hozzá Balogh Levente, a Szentkirályi–Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
A limitált kiadású 0,5 és 1,5 literes palackokkal november második felétől egészen az ünnepek végéig találkozhatnak a fogyasztók az üzletek polcain.
Ezt láttad az ízHUSZÁR magazinon?
Menő rózsaszín éttermek, ahol nem csak a kislányok érzik jól magukat