A Magnum nagyon komolyan vette legújabb reklámjának a sztoriját, ugyanis egy nagyon aktuális témával, a valódi élet digitális reprodukálását céljául kitűző metaverzummal foglalkozik benne – írja a 24.hu.
A metaverzumban nem lehetséges az illat- és ízérzékelés
A jégkrémipar meghatározó szereplője, a Magnum nemrég megjelent másfél perces reklámfilmje a #NotAvailableInTheMetaverse, azaz a #NemElérhetőAMetaverzumban címet kapta.
A képsorokon egy szuper modern nagyváros jelenik meg, középpontjában egy nővel, aki egy Magnum-kapszula segítségével egyszer csak a mi valóságunkba csöppen, majd egy rejtélyes vonaton megkóstolja, vagyis csak kóstolná a hőn áhított jégkrémet. Íme a videó!
A szemfüles magyaroknak feltűnhet, hogy a Keleti pályaudvar Lotz-csarnokában járunk, a nő mögött pedig a következő vonatok indulását mutató képernyő is megjelenik. Érdekesség, hogy a felvételen a Rákosi-vonatként elhíresült – ma a Vasúttörténeti Parkban lévő – mozdony is felbukkan.
Ezek is érdekelhetnek: