Magadra ismersz az IKEA új reklámjában?

A svéd bútornagyhatalom új reklámja 17. századi példával reflektál korunk ételfotózására, ami egyben vicces és elgondolkoztató téma is az asztal körül ülve.

Az IKEA videójánaktörténete tehát a 17. században játszódik, ahol egy arisztokrata család éppen a jól megérdemelt vacsoraideji lakomához üli körbe a rogyásig megterített asztalt, amikor is a családfő határozottan rászól a család többi tagjára, hogy még nem nyúlhatnak az ételekhez. Ekkor csengetéssel hívatja az udvari festőt, aki egy csendéletként ábrázolva megfesti az asztalra terített ételkompozíciót, majd a mű elkészültével azonnal hintóba rakják a festményt, és lóhalálában különböző státuszú emberekhez szállítják bemutatásra. A sztori csattanója pedig itt következik...

A svéd bútorvállalat megbízásából készült reklámnak egyébként magyar vonatkozása is van: a stockholmi Acne ügynökség kreatív munkája mellett a hazai Filmteam közreműködésével forgott a kisfilm, magyarországi helyszíneken, és szinte csak magyar szereplőkkel.

És ezeket a reklámokat láttad már?

Ezeket olvastad már?

A legretróbb magyar reklámok

A reklámok ma már annyira a mindennapjaink részei, hogy sokszor észre sem vesszük őket. A régi reklámoknak sokszor még a szövegére is emlékszünk - nézzük a leghíresebbeket!

Dacota
Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek