A Lululemon nevezetű sportmárka hatalmas népszerűségnek örvend az Egyesült Államokban. Sikerük fantasztikus jóganadrágjaiknak köszönhető, melyet a sztárok is szívesen viselnek. A márka (ma már) kiáll amellett, hogy bárki viselheti sportruházatukat, azonban ez nem mindig volt így.
Chip Wilson, a márka megalkotója szerint a másság támogatásával és az erőltetett elfogadással a márka elveszti irányvonalát, és egy 'mindent mindenkinek' céggé válik.
Azt gondolom, hogy egy márka definíciója nem az, hogy mindent mindenkinek. Egyértelműnek kell lennie, hogy egy bizonyos réteget nem akarsz bevonzani az üzleteidbe
– vallotta Wilson, aki éppen ezért nem engedte, hogy 40-es méretnél nagyobbat gyártsanak ruházatukból.
Természetesen azóta Wilson lemondott, a márka pedig teljesen elhatárolódott a férfi kijelentéseitől, és igyekszik biztosítani vásárlóit, hogy ez egy befogadó és elérhető márka mindenki számára.
Egy kis olvasnivaló, hogy jól induljon az újév: