A 2020-as évben a Lidl legnagyobb dobása kétség kívül az volt, hogy október táján megjelentek polcain a saját márkás - és igen olcsó - papucsok, nadrágok, cipők és egyéb ruházati cikkek. Több se kellett, rengetegen szaladtak a boltokba, hogy elkapkodják, és azóta is büszkén viseljék a jellegzetes kék-piros-sárga termékeket.
Természetesen a legnagyobb konkurencia, az Aldi is beállt a sorba, és a briteknél már a napokban (április 29-től) bevezeti hasonló, saját márkás sport- és szabadidő-ruházati termékeit, Aldimania néven.
A kapucnis pulóver például 14,99 fontba, azaz közel 6300 forintba kerül majd, és S-XXL-es méretekben lesz kapható. A pulóver mellett logózott pizsamákat - 12,99 font, azaz 5400 forintos áron -, fehérneműket és zoknikat is lehet majd vásárolni
– írja a Napi.hu.
Bár az Aldi eddig is forgalmazott saját márkás ruházati cikkeket, most először kerülnek polcaikra szabadidő- és sportruhák, melyek a Specialbuys-program keretében lesznek kaphatóak, korlátozott mennyiségben.
Várjuk, hogy hozzánk is beérkezzen a kollekció!
Címlapfotó: Aldi
Még több gasztrotéma itt: