A Kit Kat a világ egyik legismertebb és legnépszerűbb csokoládészelete, az édességet forgalmazó Nestlé egyik kutatása szerint egy másodperc alatt 650 Kit Kat-et adnak el a világon. A pirosan rikító csomagolás azonnal szemet szúr a vásárlóknak, nem volt ez azonban mindig így. A csokoládészelet 70 évvel ezelőtt szinte felismerhetetlen volt.
Furcsa, de az 1935-ben megjelent csokoládénak még a neve sem hasonlított a mai Kit Kat-re.
Az akkoriban Rowntree's Chocolate Crisp nevű csokis ostya legelső csomagolása még piros volt, a II. világháború vége után azonban a desszertet gyártó cég újragondolta az eredeti nevet és a csomagolást is. Ezután 1949-ben a Chocolate Crisp nevet teljesen elhagyták, és átváltottak a ma is ismert Kit Kat névre.
Az eladások az arculatváltástól kezdve folyamatosan nőttek, végül a Kit Kat szépen eljutott más helyekre is, ma pedig már több mint 80 országban forgalmazzák a finomságot.
A csomagolás nem mellesleg az eladások szempontjából is döntő jelentőségű, több kutatás is bizonyította már, hogy a piros színű csomagolás feltűnő mivoltának köszönhetően sokkal jobban sarkalja az embert arra, hogy megvegye az adott terméket.
A Kit Kat íze kontinensenként eltérhet, Amerikában ugyanis nem a Nestlé (amely még a hetvenes években felvásárolta az eredeti gyártócéget, a Rowntree's-t), hanem a Hershey gyártja az édességet.
Ezt is olvasd el!