Felismerhetetlen csomagolása volt 70 éve a kedvenc csokinknak

Minden édesszájú embernek van legalább egy kedvenc csokoládészelete. A piros csomagolású Kit Kat Magyarországon a kétezres évek elején jelent meg, Amerikában viszont már a negyvenes években is népszerű édesség volt, első csomagolása pedig egyáltalán nem hasonlított a mostanihoz.

A Kit Kat a világ egyik legismertebb és legnépszerűbb csokoládészelete, az édességet forgalmazó Nestlé egyik kutatása szerint egy másodperc alatt 650 Kit Kat-et adnak el a világon. A pirosan rikító csomagolás azonnal szemet szúr a vásárlóknak, nem volt ez azonban mindig így. A csokoládészelet 70 évvel ezelőtt szinte felismerhetetlen volt.

Furcsa, de az 1935-ben megjelent csokoládénak még a neve sem hasonlított a mai Kit Kat-re.

Az akkoriban Rowntree's Chocolate Crisp nevű csokis ostya legelső csomagolása még piros volt, a II. világháború vége után azonban a desszertet gyártó cég újragondolta az eredeti nevet és a csomagolást is. Ezután 1949-ben a Chocolate Crisp nevet teljesen elhagyták, és átváltottak a ma is ismert Kit Kat névre.

Az eladások az arculatváltástól kezdve folyamatosan nőttek, végül a Kit Kat szépen eljutott más helyekre is, ma pedig már több mint 80 országban forgalmazzák a finomságot.

Vajon a régi ostyaszeletnek miben volt más az íze, mint a mostaninak?

A csomagolás nem mellesleg az eladások szempontjából is döntő jelentőségű, több kutatás is bizonyította már, hogy a piros színű csomagolás feltűnő mivoltának köszönhetően sokkal jobban sarkalja az embert arra, hogy megvegye az adott terméket.

Így néz ki most a csokoládészelet csomagolása

A Kit Kat íze kontinensenként eltérhet, Amerikában ugyanis nem a Nestlé (amely még a hetvenes években felvásárolta az eredeti gyártócéget, a Rowntree's-t), hanem a Hershey gyártja az édességet.

Forrásunk volt.


Ezt is olvasd el!

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek