Egy kicsit Te is kedvelni fogod ezt a fagyis fiút, aki jól kitolt az ingyenélőkkel

Egyre több ember keres pénzt azzal, hogy influenszernek áll. Az internetes hírességeket van, aki imádja és van, aki inkább messziről kerüli őket. Pont, mint ez a fagyi árus. 

Nem csak Amerikában, az egész világon tombol az influencer láz, néhány márka még a csillagokat is képes lehozni az égről azért, hogy egy-egy, az interneten befutott híresség az ő termékeiket reklámozza.
Nincs ezzel így Joe Nicchi, aki két fagyis kocsit üzemeltet Los Angeles városában. A férfi sokáig színészként kereste kenyerét, az utóbbi években azonban aCVT Soft Serve nevű cégével fagylaltárusként tevékenykedik, Frankie és Charlie nevű fagyis kocsijai országszerte ismertek, éppen ezért sokan keresik meg a férfit különböző ajánlatokkal.

De mit is csinál egy influencer?

Az influencerek olyan emberek, akik véleményükkel, viselkedésükkel hatással vannak embertársaikra. Ilyenek lehetnek a celebek, sztárok, bloggerek, vloggerek és a különböző közösségi hálók hírességei, személyiségei. Közös tulajdonságuk, hogy saját látásmódjukkal, egyedi hangjukkal tömegek véleményét, gondolkodásmódját tudják alakítani. Közvetlenül a rajongótáborukhoz szólnak, akik rendkívül befogadóak az influencer véleményére. (forrás)

dupla áron adja az influencereknek foodtruck-jában készülő csavaros fagylaltot!

Ezeket a tényeket valószínűleg a már előbb említett Nicchi is jól tudja, ő azonban nem hajlandó beállni a sorba sőt, nyíltan áll ki az influenszerkedés ellen: néhány nappal ezelőtti Insagram posztjában arról számolt be, hogy mostantól nem hogy ingyen nem,

Egy jó influencer segítségével szinte bármit el lehet adni a közönségnek, ebből kifolyólag sok világhírű márka épít azokra az emberekre, akik valamilyen befolyással tudnak lenni a főleg fiatalabb generációra.

Nicchi ugyanis nagyon megunta, hogy sok véleményvezér ingyen akarta őt lehúzni fagylalttal azt ígérve, hogy az általa készített fotó vagy bejelentkezés rengeteg követőt visz majd a fagyis kocsihoz.
A felbőszült fagyis férfi egyáltalán nem rejti véka alá, mennyire pimasznak és ingyenélőknek tartja a sokszor csak önjelölt véleményvezéreket. Érkezett már hozzá olyan megkeresés is, amelyre a válasz csak annyi volt, hogy inkább nyaral Észak-Koreában, minthogy napokig ingyen dolgozzon valakinek.
Bár a srác egy kicsit arrogánsnak tűnik és állítja, övé a legjobb a fagylalt a nyugati parton, valószínűleg tényleg a rossz tapasztalatok vitték őt arra az útra, hogy így viszonyuljon az influencerekhez.

EZ IS ÉRDEKES:

Ezeket olvastad már?

via Time

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek