A japán Suntory italgyártó céget 1899-ben alapították. A múlt században sokat finomítottak már bevált receptjeiken, így számos klasszikus teájuk, üdítőjük és szeszes italuk megújult. Annak ellenére, hogy elkötelezettek a hagyományos kutatás és fejlesztés terén, a cég előnyben részesíti a high-tech technikákat is – együttműködő partnerükkel, a TBWA Hakuhodo marketing céggel karöltve kiemelten fontosnak tartják, hogy haladjanak a korral."Ma már3D-s tárgyak, 3D-nyomtatók és 3D filmek vannak mindenütt, de egyik sem tűnik igazán hasznosnak" - állítja a TBWA kreatív igazgatója, Kazoo Sato.
Mi ezzel vitatkoznánk, mindenestre úgy tűnik, a csokoládé-, tészta- és sütinyomtatás után már jeget is nyomtathatunk! Kérdés persze, hogy vajon mekkora erre az igény, de látványosnak mindenestre látványos – az enyhe giccsfaktorral együtt.
A sorozat minden darabját egy számítógéppel vezérelt vágógép faragja ki hat hüvelyk széles jégtömbökből. A határtalan kreativitásnak hála űrrepülőgéppel, gitárral, a klasszikus japán építészet remekeivel, Michelangelo Dávid-jával vagy akár Abraham Lincolnnal is lehűthetjük italainkat. Hogy miért pont ezekre esett a választás? A Suntory cég saját rajongóit kérte fel, hogy küldjék el ötleteiket, ők pedig rendkívüli erőfeszítéssel megvalósították a kéréseket – még akkor is, ha csak percekig - az olvadás pillatanáig - maradnak láthatóak ezek az apró műalkotások. Még több képet itt találtok!
Ha még ez sem lenne elég, felhívnánk a figyelmet, hogy a NASA épp a 3D-s pizzanyomtatást kutatja! Vajon tényleg minden lehetőséget meg kell ragadni a mai technológia világában?
(via: eater)