Sokakat megbotránkoztat majd ez az új, piros jégrém

A nyár a jégkrémek időszaka, ezért ilyenkor minden cég előrukkol a saját hűsítő nyalánkságával. Még akkor is, ha az adott cég éppenséggel nem fagylaltot, hanem majonézt és egyéb szószokat gyárt.

Furcsa jégkrémet dob piacra egy amerikai szószgyártó cég: a French's vállalat pirosra festi a pálcikás finomságot, mégpedig nem eperrel. A limitált kiadású fagylalt ugyanis ketchupból készül. Bizony, jól hallottuk: ketchupból. Hiszen kinek ne futott volna át az agyán soha, hogy „persze, jó ez a ketchup a hotdogon, de mennyivel jobb lenne egy jégkrémben?”

Fotó: French's/McCormick & Company, Inc.

Limitált kiadás, és nem kapunk belőle

Az akció természetesen nem nálunk, hanem a tenegerentúlon történik, bár őszintén nem biztos, hogy sok mindenről lemaradunk, tekintve a saját hagyományosabb, eper-csoki-vanília szentháromságban összefoglalható fagyiízlésünket.

Kanadában viszont a kíváncsiak június 24-ig kóstolhatják meg a jégkrémet, amit bizonyos pop up helyeken osztogatnak.

Édes, sós, paradicsomos

A két márkanagyágyú, a French's és a Happy Pops kollaborációjából született meg a pálcikás jégkrém, ami 100%-ban kanadai paradicsomot és organikus nádcukrot egyesít egy „kellemesen kiegyensúlyozott, sós-édes és paradicsomos” ízű nyalánkságban.

Imádok innovatív finomságokat megalkotni, amelyek Kanada sokszínű ízlésének is bejönnek

– nyilatkozta a Happy Pops-alapító, Leila Keshavjee.

Jótékonyság is kötődik az akcióhoz, ugyanis a Frenchsicle (szójáték: French+popsicle, azaz a cégnév+jégkrém angolul) másik megálmodója, az amerikai szószgyártó vállalat minden elajándékozott jégkrém után két étkezést adományoz a Kanadai Élelmiszerbanknak.

Forrásunk volt.


Hírek, érdekességek, újdonságok:

Címlapról ajánljuk

További cikkek