A dallamtapadások elkerülése végett nem kezdünk bele példák felsorolásába, inkább mutatunk egy videót, amiben az egyik legismertebb karácsonyi dalt bújtatták kreatív köntösbe. Az unalomig hallgatott ünnepi dallamokon ugyanis szinte csak a kreativitás eszközével lehet annyit csiszolni, hogy tulajdonképp lényegtelen legyen, mit is hallgatunk éppen.
Olvastad már?
Ennek szellemében készített reklámfilmet a Grico nevű snackgyártó cég, amely több tucat embert hívott össze annak érdekében, hogy kiválasszák kedvenc nassolnivalójukat, s amelyeknek hangjait rögzítve megkomponálja a mindenki által jól ismert Jingle Bells-t.
Természetesen a videó, bár vágás nélkülinek tűnik, ami nyilvánvalóan látványelem, és több kameratrükk is felfedezhető a videóban, ezzel együtt jó eséllyel a szezon egyik legkreatívabb reklámja, ráadásul szórakoztató is. Azzal pedig, hogy minden egyes szereplő mozdulatát egyesével kellett felvenni, valószínűleg a szezon legmelósabb videója címért is nyugodtan pályázhat a Grico.
Olvastad már?
20 brilliáns karácsonyi ajándék
Nem ez az első eset, hogy a zenét és az ételeket kombinálták, karácsonykor azonban hatványozottan jelennek meg az ilyen jellegű reklámvideók - tavaly ilyenkor például a Red Stripe sörgyártő cég robbantotta fel az internetet és a kreatív szakmát egy londoni kisboltban készült reklámjával.
(via Fine Dining Lovers)