Az IKEA folyamatosan kutatja, hogy hogyan élnek az emberek a világ különböző pontjain, milyen lakberendezési megoldásokra vágynak, vagy épp melyek azok, amelyek illeszkednek az életvitelükhöz. Emellett a lakberendezési vállalat munkatársai otthonlátogatásokra is járnak, ahol arra a kérdésre keresik a választ, hogy mi teszi szebbé az emberek hétköznapjait. A munkatársak az áruházakban is gyűjtik a látogatók visszajelzéseit, hogy így biztosítsanak még kényelmesebb vásárlói élményt. A vélemények megosztására a mai naptól az IKEA weboldalán is lehetőség adódik.
Az értékelés több szempont szerint is leadható, így például véleményezhető a termék minősége, vagy épp ár-érték aránya. Az Értékelések és Vélemények rendszerből nyert visszajelzésekre alapozva az IKEA egyrészt javítani szeretne a választékán, másrészt az áruházi és online értékesítésben, illetve vásárlóinak számos egyéni igénye megértésében is segít majd ez az eszköz.
Az Értékelés és Véleményezés funkció bevezetésével az IKEA szeretné mindenki számára átláthatóvá és elérhetővé tenni azokat a legalább 50 karakterben megfogalmazott visszajelzéseket, amelyeket a látogatók a termékek vásárlását követően tapasztaltak, így növelve a vásárlói élményt.
És ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?
Hibachi, aki nem a szomorú szamuráj, hanem a nyár zsebgrillezője