Kevés ember van, aki 95 évesen rászánná magát egy saját márka népszerűsítésére, II. Erzsébet királynőnek azonban valószínűleg nem kell majd sokat költenie a marketingre ahhoz, hogy eladja újonnan megjelenő királyi ketchupját és barnamártását.
Az elmúlt években II. Erzsébet királynő és a királyi család több bort és kétféle gint is kiadott – az egyik a Buckingham-palotához, a másik a Sandringham-házhoz kötődik.
Utóbbi lesz felelős a két újonnan megjelenő szósz legyártásáért is, az ételízesítőket ugyanis a Sandringham-házhoz tartozó üzemben állítják majd elő. A paradicsomszószként és ketchupként egyaránt megnevezett termék a forgalmazó szerint ideális reggelire vagy a nap bármely szakában, az összetevők között pedig a datolya és az almalé is meg van nevezve felhasznált alapanyagként, míg a barnamártás egyik fő alkotóeleme nem más, mint az ecet.
A paradicsomszósz a jelek szerint „ideális reggelire vagy a nap bármely szakában", és míg a ketchup alkotóelemei között a datolya és az almalé is szerepelnek, addig a barna mártás egyik fő összetevője nem más lesz, mint az ecet.
Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki a királynő szószából akar jóllakni, egy 295 grammos kiszerelésű ketchup ugyanis 6,99 fontba, átszámítva 3000 forintba fog kerülni. Arról egyelőre nincs hír, mikor kerül a boltokba a különleges áru, de egyes előrejelzések szerint húsvétkor már biztosan hozzájuthatnak az angolok a királyi mannához.
II. Erzsébet - 70 éve a trónon címmel jelent meg a Nők Lapja legújabb bookazine kiadványa a királynő uralkodásának évfordulója alkalmából.
A kiadvány megrendelhető ITT, vagy keresd az újságárusoknál!
Címlap: Anwar Hussein/Getty Images
Ezek a cikkek is érdekelhetnek: