Így tette sokkal egyszerűbbé a vásárlást a magyarok kedvenc internetes szupermarkete

A Kifli.hu idén indította el online szupermarket és házhozszállítás szolgáltatását, ami egyik pillanatról a másikra vált népszerűvé.

Október első napján jobban is megismerhettük a céget egy piknik keretein belül, az etyeki Plus 52 Gastro Hallban, ahol nemcsak Stoller Márton grillmester fantasztikus fogásaiból, hanem a Kifli.hu termékkínálatából is ízelítőt kaphattunk. Makkay János CEO személyesen vázolta fel az online szupermarket szimpatikus, ügyfélközpontú koncepcióját, jövőbeli vízióit, valamint a fenntarthatóságról és a hazai termelőkkel való együttműködésükről is beszélt. Lássuk hát a legfontosabb dolgokat, amik a Kifli.hu sikerei mögött állnak!
1. Vásárlási élmény
A Kiflinél felismerték, hogy a rohanó hétköznapok új elvárásokat támasztanak a bevásárlással kapcsolatban: a kifogásolhatatlan minőség mellett az idő is megkerülhetetlen tényezővé vált. Többek között ezért jelenti a gyorsaság az egyik alapkövét a Kiflinek, amit több módon biztosítanak: szűk szállítási ablakkal, illetve aznapi (3 vagy 4 órán belüli) szállítással. Ennek a hátterét biztosítja, hogy a raktárkészlet minden egyes polca össze van kapcsolva a webshoppal – rendszeresen tudják monitorozni, szükség esetén pedig újratölteni a készletet, hogy a vásárlók friss és változatos termékek közül válogathassanak.
A koncepció további meghatározó része a felhasználói élmény magas szintű garantálása, valamint folyamatos fejlesztése, aminek az egyik ikonikus része a Kifli Polc: ez a funkció nemcsak listázza a minden háztartásban szükséges termékeket, de a korábbi vásárlások alapján személyre szabott válogatást is készít. Mindezek mellett hamarosan bemutatják a Kifli Séf funkciót is, ami egyfelől receptötleteket ad a vásárlóknak, másfelől lehetővé teszi, hogy egyetlen gombnyomásra a kosarunkba is helyezzük a hozzávalókat!
2. Különleges termékszortiment
A hagyományos szupermarketek a legszélesebb közönség kiszolgálását célozzák meg, éppen ezért az olcsó, belépő szintű termékek a teljes szortiment legnagyobb részét teszik ki. Ehhez jön egy hasonlóan vaskos középkategória, a maradék részen pedig a prémium termékek osztozkodnak. A Kifli.hu esetében ez pont fordítva van: hangsúlyos kézműves, termelői és prémium termékkínálat, hasonlóan meghatározó középkategória, mindezek után pedig a belépő szint – ezért köszönnek vissza a webshopból olyan pékek kenyerei vagy hentesek sonkái, amik a budapesti piacok standjain is kaphatók. Nem utolsósorban a rendkívül széles termékpaletta jócskán túlmutat egy szupermarket vagy diszkont kínálatán: összesen 11.000 termék közül válogathatnak a vásárlók.
3. Fenntarthatóság
A Kifli.hu a fenntarthatóság jegyében több meghatározó elemet is beépített koncepciójába: a helyi termelők előnyben részesítése, a betétdíjas, de később ingyenesen újratölthető üvegek használata, de a csomagolások visszagyűjtése és újrahasznosítása mellett is vannak még olyan megoldások, amik nemcsak a bolygóra nézve kedvezőek, hanem a vásárlói tudatosságot is növelik. Ilyen például a „mentsd meg az élelmiszert” funkció, ahol a szavatossági idő lejártához közeledő termékeket akciós áron lehet megvásárolni. Persze attól sem kell férni, hogy a raktárkészleten maradt ételek a kukában végeznék, hiszen a legtöbb ilyen ételt – mielőtt lejárna a szavatossága – felajánlják a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek, akik gyorsan továbbítják is a rászoruló családoknak.
4. Friss és hazai
Korábban már említettük a hazai termelők előnyben részesítését, illetve a kézműves márkák termékeit, de nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy ez tényleg egy jelentős részét teszi ki a kínálatnak. Minden termékkategóriában megtalálhatjuk őket, legyen szó a YouTyúk szabadtartásos tojásairól, az Élő Bolygó bio tejtermékeiről, a Delibox tradicionális, tengeri sóval készült adalékanyagmentes sonkáiról vagy éppen a Monyo Brewing kézműves söreiről. A „frissen szedett” címkés gyümölcsök vagy zöldségek pedig úgy kerülnek a Kifli.hu polcaira, hogy aznap reggel még a termőföldeken szívták magukba a napfényt.
+1- Elégedettségi garancia
„Fontos eleme a Kifli koncepciójának a vásárló központúság és a vevőszolgálat magas színvonala, hogy mennyire vagyunk barátságosak, mennyire válaszolunk gyorsan. Ha valakinek véletlenül minőségi problémája van, akkor nem vitatkozunk, hanem rögtön megoldást kínálunk” – mesélte Makkay János, a Kifli.hu CEO-ja arra a kérdésünkre, hogy miképpen is működik a Kiflis ügyfélszolgálat. Ha tehát bármi fennakadás történik, akkor a reggel 7-től este 10-ig elérhető ügyfélszolgálat bármikor a vásárlók rendelkezésére áll, kompenzáció gyanánt pedig rögtön három lehetőségből is lehet választani: újraszállítás, kreditjóváírás vagy pénzvisszafizetés. Összességében már az is örömteli fejlemény, hogy az ügyfélkapcsolati rendszer gyors, barátságos és megoldásorientált, de ha kicsit jobban belegondolunk: ki vállal egyáltalán minőségi garanciát? Csakis az, aki 100%-ig biztos a saját szolgáltatásának minőségében.
Ez is érdekelhet:

Legújabb receptek

Brownie-toboz sütés néklül

Tobozsütit ilyen módon még biztosan nem készítettél, próbáld ki ezt az egészségesebb verziót most egy zöldség bevonásával - lehet, hogy plusz édesítést sem kíván!

Bejgli fatörzs

Gyorsan összedobható karácsonyi desszert, ízlés szerint arany, ezüst cukorgyöngyökkel, marcipán tobozzal, apró mézeskalácsfigurákkal még ünnepibbé varázsolhatjuk.

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Hagyományos édes fánk

Életem első fánkját még lánykoromban készítettem. Kemény lett és száraz. Ezután évek teltek el és eszembe sem jutott, hogy újra nekiálljak. A kisfiam nagy fánkrajongó. Mondjuk is a ...