Horrorsérülést szerzett az egyik pesti Mekiben, mégsem kapott kötszert a dolgozóktól egy fiatal

Mentőt hívtak volna, de kötszert nem adtak egy vérző fejű vendégnek a McDonald's dolgozói. 

Sokkoló történetet osztott meg egy férfi a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blogon. Az eset még karácsonyi (dec. 26.), de akkor is sok kérdést felvet. A férfi a párjával ment be a pesti, Kerepesi úton található McDonald's-ba, hogy egyenek. Többször is rendeltek, majd úgy döntöttek, hogy hazamennek, de a férfi még előtte kiment a mosdóba. Ekkor történt a baleset:

"Az étteremből a mosdóba nyíló ajtón belépve az ajtót behúzó kart nem vettem észre, ami az ajtófélfa magassága alatt volt- és lendületből bevertem a fejemet."- számolt be Dániel, aki egy pillanatra megszédült, és egy körülbelül 2 cm széles vérző sérülést is összeszedett az ütközés következtében. Az erősebb idegzetűek a sérülésről készült fotót itt nézhetik meg.

A férfi egy zsebkendőt nyomott a fejére, majd a párjához sietett. Megkértek egy éttermi dolgozót arra, hogy hozzon kötszert, de az annyit mondott, hogy nem tud hozni. Ezután arra kérték, hogy akkor szóljon az étterem vezetőjének, aki esetleg bekötheti a sérülést, illetve felvettették: elég a Betadine is, csak legalább a sebet le tudják fertőtleníteni. A dolgozó azt mondta, ezeket a kéréseket sem tudta teljesíteni, ellenben hívhatnak egy mentőt.

A párt felháborították a történtek, és segítség hiányában inkább úgy döntöttek, hogy hazamennek, és otthon fertőtlenítették ki a sebet.

Az eset az egyik budapesti McDonald's-ban történt:

A Tékozló Homár a történtek kapcsán kikérte szakértő véleményét is, aki szerint az éttermet üzemeltető gazdasági társaság is felelősséggel tartozik az üzlethelyiségben tartózkodó fogyasztók testi épségéért a szerződésen kívül okozott kártérítés szabályai alapján. Ezen szabályok értelmében a vállalkozás köteles a másnak jogellenesen okozott kárt megtéríteni. Az okozott kár lehet vagyoni, és nem vagyoni jellegű, mint ebben az esetben. A szakértő felhívta a figyelmet arra is, hogy a McDonald's honlapján elérhető házirend értelmében minden étterem rendelkezik elsősegély dobozzal, amit sérülés, rosszullét, vagy bármilyen egészségügyi panasz esetén elkérhető a dolgozóktól.

A fogyasztóvédelmi portál kereste a McDonald's-ot, de a cég egyelőre nem reagált a történtekre.

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek