Ebben a boltban már hitelre is lehet kérni a nagybevásárlást

Sok embernek segíthet a nehezebb időkben az a kezdeményezés, amit egy angol bolt vezetett be. A vásárlók kamatmentes hitelre vehetik meg az élelmiszereket, a feltételek pedig igen kedvezőek.

Kamatmentes hitellel teszi könnyebbé az élelmiszerek vásárlását egy brit üzletlánc: az Iceland nevű, fagyasztott élelmiszereket forgalmazó angol cég évi hat alkalommal, zömmel az iskolai szünetek idején teszi lehetővé, hogy a vásárlók élhessenek a hitelre vásárlás lehetőségével – derül ki a 24.hu cikkéből.

Kedvező feltételekkel juthatnak hozzá az emberek az élelmiszerekhez

Az Iceland ezzel a kezdeményezéssel szeretné biztosítani a vásárlók számára, hogy még a nehezebb időkben is mindenki hozzájuthasson az élelmiszerekhez. A cég kezdetben alacsony összegű kölcsönöket nyújt, 100 fontos, azaz közel 50 ezer forintos kamatmentes hitelről van szó. Az Iceland Food Club-hoz csatlakozó vásárlók tehát mikrohiteleket kaphatnak, az összeg egy előre feltöltött kártyán érhető el, heti 10 fontos, azaz majdnem ötezer forintos törlesztéssel – hivatkozik a Napi.hu az angol Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál összeállítására.

A kölcsönt felvevő vásárlók maguk választhatják ki, hogy a hét melyik napján törlesztenek. Mikrohitelből egyszerre csak egyet lehet igényelni, egy évben összesen hatszor, ezek a dátumok pedig éppen egybeesnek az iskolai szünetek idejével.

A boltlánc szerint ez a lehetőség biztosítja a vásárlóknak, hogy átmeneti nehézségek esetén is megfelelő élelmiszerhez jussanak az emberek, az évi hat alkalom pedig abban segít, hogy ne rendszeresen, egész évben támaszkodjanak a hitelre a vevők.

Richard Walker, az Iceland Foods ügyvezető igazgatója szerint az emberek minden eddiginél nehezebben tudják a legfontosabb mindennapi termékeket megvásárolni, ezért az üzleti élet szereplőinek és a kormánynak új ötletekkel kell előállniuk, hogy működőképes megoldásokat találjanak – olvasható a napi.hu írásában.

A rendszert előzetesen már két évig tesztelték több mint 5000 vásárló részvételével, a metódus pedig sikeresnek és jól átgondoltnak bizonyult mind a cég, mind a vásárlók körében.

Forrásaink voltak.


Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Címlapról ajánljuk

További cikkek