Ha ilyen akciós kupont látsz az interneten, ne dőlj be neki!

Pár napja újra feltűntek a híres áruházláncok nevével fémjelzett kamu kuponok az interneten. A Tesco után most a Lidl figyelmeztet arra, ne dőljünk be az átverésnek. 

Pár napja a Lidl Magyarország Facebook oldalán jelent meg egy tájékoztatás arról, hogy újra elkezdtek terjedni az interneten a kamu 85.000 forintos kuponok - írja a 24.hu. Az áruházlánc felhívja a vásárlók figyelmét arra, ne kattintsanak a képekre, és ne adjanak meg semmilyen személyes adatot.

Tavaly ugyanebben az időszakban több hamis kupon is megjelent az interneten, ezek zöme általában a közösségi média felületeken tűnik fel, és a kuponra való kattintás után személyes adatokat kérnek el tőlünk. A közelmúltban a Tesco nevével is hasonlóan éltek vissza a csalók, a karácsonyi időszakban fokozottan kell ügyelni az interneten megjelenő akciók és nyereményjátékok hitelességére. Vigyázzunk, nehogy megkopasszanak minket az ünnepek előtt!

Ezeket olvastad már?

via 24.hu

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek