Ezzel a kampánnyal sokak szerint eléggé mellélőtt a brit Aldi

A brit Aldi kreatív kampánya az internetezők nagy része szerint eléggé sértőre sikeredett. 

Mi is megírtuk, mennyire zseniálisan jöttek ki aLidl kreatív szakemberei abból, amikor pár napja húsgolyós posztjukkal eldurrantották az internet kommentszekcióját - az Ikea mellett számos hazai és külföldi márka itthoni képviselete is reagált rá.

Ahogy a 24.hu közölte, a brit Aldi viszont most magyarázkodni kényszerült saját kreatív kampánya miatt, melyet cseppet sem fogadtak tárt karokkal a vásárlók.

Az áruházlánc az év legszegényebb napjának kikiáltott január 24-ére találta ki a Legszegényebb Hét Kihívást, utalva arra, hogy a vásárlóknak jóval kevesebbpénzük van a hó vége felé, főleg az év legelső hónapján. Nekik szerettek volna kedvezni azzal, hogy felbérelnek egy influenszert, akinek mindössze annyi a feladata, hogy heti kb. 10 ezer forintból lássa el a négy tagú családját. Ehhez természetesen csak az Aldi termékeiből vásárolhatott be.

Natalie Lee-tválasztották ki a feladatra, azonban a pozitív üzenet, amit kitaláltak, amely szerint ilyen kevés pénzből is megoldható a család hét napi étkeztetése, nem igazán ért célt. A kommentelők között volt, aki azért esett neki az anyukának, mert a felhasznált 25 fontos összeg egyáltalán nem kevés pénz, míg mások szerint épp a saját célcsoportjával szúrt ki a cég. Azt is felháborítónak találták, hogy a nő vélhetőleg nem szorul rá, hogy mindössze ekkora összegből fedezze az ebédeket és vacsorákat, épp ezért kattintásvadásznak és hiteltelennek nevezték a nőt.

A cég szerint a heti kihívás lényege a pénztárcakímélő tanácsok megismertetése volt, azonban a nőt annyian kritizálták, hogy beismerte, tévedés volt részt venni a kampányban.

Ezeket olvastad már?

Ezeket olvastad már?

Címlapkép: iStock

viaés via

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek