A Cadbury csokoládégyár többször bizonyította már, hogy jól kitalált kampánystratégiáival ügyesen irányítja szociálisan érzékeny problémákra az emberek figyelmét.
Korábban már megírtuk, miként próbáltak meg leküzdeni az Indiában uralkodó vallási- kaszt- és bőrszín alapú előítéleteket a szín- és ízátmenetes csokoládéjával.
Az Age UKés a gyártó közös együttműködésében most olyancsokoládévalósult meg, amelyről nemes egyszerűséggel eltüntették a szavakat. Annak, hogy egyetlen betűt sem látunk a lila csomagoláson komoly okai vannak. Az Egyesült Királyságban 1,4 millió ember küzd az időskori elmagányosodással, a figyelemfelkeltő projekt erre az őrületesen magas számra és fókuszál, és arra, hogy tennie kell valamit a társadalomnak, és végre megszólalni.
A kutatások szerint 225 000 idős ember olyannyira magányos, hogy egy hét is eltelik úgy, hogy senkinek nem beszélnek egy szót sem. Ezt a szomorú tényt ragadta meg a Cadbury, aki most a limitált csomagolástól is "elvette" a szavakat.
A kampányhoz egy szívszorító videót is készítettek, amelyben idős emberek mesélnek arról, hogyan élik túl a mindennapokat bármilyen társaság nélkül. A szereplők elveszítették a házastársukat, azóta pedig teljesen egyedül maradtak, amit szörnyű feldolgozni. Az egyik idős néni arról mesél, a magány miatt olyan, mintha nem is létezne. Kell, hogy legyen valaki, akivel beszélgethetsz, azért hogy úgy érezd, élsz.
A felirat nélküli csokik megvásárlásával az szervezetet is támogatható, hogy minél kevesebb nyugdíjas éveiben járó személynek kelljen megtapasztalnia a tartós egyedüllét rettenetes érzését. Kíváncsiak vagyunk, ti mit szóltok a kezdeményezéshez?
Ezeket olvastad már?
Erzsébet királynő 9 kedvenc ételmárkája - még ki is tüntette...
Jöjjön most 9 olyan élelmiszermárka, amit az angol királyi család annyira kedvel, hogy még kitüntetésben is részesített.
Brecz JuditEzen a helyen nagyon jól megfizetnek, ha egész nap csokitojásokat...
Egy brit cég éppen most toborozza beosztottjait, akiknek nincs más dolga, mint jó pénzért fehér csokis töltött tojását keresni teljes munkaidőben.
Masszi- Rigó CsillaMiért, de miért? Itt a csokitojás ízesítésű majonéz
Áprilisi tréfának indult, de végül tényleg megalkotta a Heinz a csokoládédarabokkal tarkított majonézt.
Fenes GábrielCímlapkép:campaignlive.co.uk