A fogyasztók úgy gondolják, hogy a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat (Fast-Moving Consumer Goodsm vagyis gyorsan forgó fogyasztási cikkek összefoglaló elnevezése) 2023-ban Magyarországon, a diszkontláncot sorrendben két vetélytársa, a Penny Market és az Aldi követi – derült ki a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatásából.
Az említett felmérésben a fogyasztókat arról kérdezték meg, hogy szerintük melyik a legolcsóbb lánc Magyarországon. Az online kérdőív mindenki számára nyitott volt, tehát bárkinek lehetősége volt kitölteni azt – írja a 24.hu.
Bár a felmérés nem tekinthető reprezentatívnak, azért a válaszadók nagy száma miatt mindenképpen komoly jelzésértékkel bír a vásárlók véleményéről.
Az éllovasokat (Lidl, Penny, Aldi) a Tesco és az Auchan követi, majd tőlük kissé lemaradva a Spar következik, a sor legvégén pedig a Reál, a Coop és a CBA állnak. A fogyasztók tehát úgy gondolják, hogy a német diszkontláncok rendelkeznek a legjobb árakkal. A magyar láncok pedig a legdrágábbak a hazai vásárlók szerint.
Ezek a cikkek is érdekelhetnek: