Azt hihetnénk, eléggé betelhetett a pohár a denveri Tom's diner nevű
gyorsétterem személyzeténél, a vendéglátóhely ugyanis igen furcsa módon szeretné arra motiválni vendégeit, hogy azok ne kérdezzenek hülyeségeket.
Néhány héttel ezelőtt egy amerikai Reddit felhasználó osztotta meg az internetezőkkel az étteremben kapott számláját, amelyre a 9 dolláros csirkecsíkok és a 3 dolláros krumplipüré mellé a vendégnek még felszámoltak 38 centet (csaknem 115 forintot) azért, mert hülyeséget kérdezett.
A kommentelők persze azonnal elkezdtek véleményt nyilvánítani, sokak szerint csak egy hamis számlát fotózott le a poszt írója, de volt aki azon viccelődött, milyen gazdag lenne, ha minden hülye kérdésre adott válaszért kapott volna 38 centet.
Bár elsőre nehéz eldönteni, felháborító vagy vicces az éttermi számla, aki egy pillantást vet az étterem étlapjára rögtön rájön, hogy a vendéglátóhely valójában csak viccelődik.
Az "egészséges lehetőségek" menüpont alatt elérhető opció az is, ha kihagyjuk az
ebédet és inkább pénzt spórolunk, de akár haza is sétálhatunk, ennek ára pedig egyenesen felbecsülhetetlen.
Az étterem egyik régi dolgozója szerint valójában egyik pincér sem számlázza ki a vendégeknek a "hülye kérdéseket", csak akkor, ha a vendég maga látja be, hogy butaságot kérdezett, és ragaszkodik hozzá, hogy írják ezt is a számlájára. Mint kiderült, a gyorsétterem egyik mottója az, hogy az emberek ne vegyenek mindent olyan komolyan, és nevessenek ne csak másokon, de adott esetben akár saját magukon is.
{SZAVAZAS}
via delish, címlap:Thomas Habr on Unsplash