A koronavírus-járvány hatására begyűrűző, folyamatosan hanyatló, és nem kicsit elkeserítő vendéglátóipari helyzet természetesen a mezőgazdaságra, a termelőkre is kihat, ennek megfelelően nem egy szektorban túltermelés mutatkozik, mivel nincs elegendő felvásárló – az éttermek legtöbbje félárbócon működik, ha működik egyáltalán.
Emiatt például a krumpli is a termelők nyakán maradt – Franciaországba azonban a helyzet megoldására a Burger King rukkolt elő egy igen rendhagyó ötlettel. A gyorsétteremlánc nem kevesebb, mint 200 tonna burgonyát vásárolt fel a francia termelőktől a szokásos, számára szükséges adagon túl, hogy azt szétossza a vevői között - írja a Kreatív.
Aki drive thru-n keresztül érkezik, annak mellécsapnak egy zsák krumplit is a rendeléséhez.
Az ötletes PR-kampány egyébként ma, azaz 2021. február 2-án indul, és már most igen népszerű a cég social media felületein, és természetesen a világsajtó is felkapta.
A Burger Kingnek egyébként nem ez az első segítségnyújtó kampánya a vírushelyzet fennállása óta - nemrég ugyanis nem másra kértek minket, fogyasztókat, mint hogy rendeljünk a McDonald's-tól.
Nincs más hátra, mint hogy mi is ajánljunk pár krumplis receptet:
Ha érdekel a vendéglátóipar nehéz helyzete: