Nem ritka, hogy a hírességek a gasztronómiába terjeszkednek tovább, vannak, akik éttermet vagy kávézót isznak, mások valamilyen saját alkoholmárkával, vagy épp kávéval rukkolnak elő. Most pedig Ed Sheeran énekes is beállt a sorba, és nem is akármilyen termékkel örvendeztette meg a rajongókat: február 21-én bejelentette, hogy saját csípős szószt dob piacra.
A háromszoros Grammy-díjas énekes-dalszerző a Kraft Heinz-cel közösen alkotta meg saját csípősszósz-márkáját, ami gyerekkori beceneve, a Ted után a Tingly Ted's elnevezést kapta. Az Instagram-videójában Ed Sheeran elmondta, hogy egész életében rajongott a ketchupért és a csípős szószért, és mindig is arról álmodott, hogy egy olyan szószt hozzon létre, amely ugyanolyan előkelő helyet foglalt el, mint a ketchup.
A 32 éves Sheeran hozzátette, hogy a fő célja az volt, hogy olyan szószt hozzon létre, amely nem „vizes", és nem kerül ugyanarra a polcra, mint a többi véletlenszerű csípős szósz.
A márkát két ‘Tingly’ és ‘Xtra Tingly’ elnevezésű ízzel indította útjára Sheeran.
„Egy éven keresztül egy nagyszerű keverőcsapattal együtt próbáltam kiválasztani a tökéletes ízeket, és két abszolút bombázó, a Tingly és az Xtra Tingly között állapodtunk meg" - írta Sheeran a csípős szószok saját Instagram-oldalán publikált nyilatkozatában.
Azt is elárulta az énekes, hogy ahogy idősebb lett, minden egyes étkezéshez fűszerre van szüksége. „Sokat utazom, ezért jó ötletnek tűnt, hogy legyen egy üveg a bőröndömben, bárhová is megyek, amivel bármilyen ételt fel lehet dobni" – folytatta. „Tényleg nincs olyan étel, amihez ne passzolna".
„Annyira izgatott vagyok, hogy kihozhatom ezt a terméket, ez tényleg olyasmi, amit mindennap használok mindhárom étkezésemhez. Remélem, ti is annyira szeretni fogjátok őket, mint én."
Ezek a cikkek is érdekelhetnek: