A Brandless cég neve magyarul valami olyasmit jelent, hogy "Márka nélküli". A Tina Sharkey és Ido Leffler által alapított online webshop jó minőségű ételeket és háztartási cikkeket árusít, viszonteladók nélkül, így jóval kedvezőbb áron tudja adni azokat. Az egyelőre csak a USA területére szállító Brandless kínálatában minden termék 3 dollárba, azaz nagyjából 760 forintba kerül.
Az alapítók állításai szerint azzal is csökkenthető a termékek ára, hogy nem fizettetik meg az ismert márkák marketingköltségeit a fogyasztókkal.
A webshopban kapható ételek és háztartási cikkek mindegyikét egy egységes, letisztult, olcsón előállítható csomagolásban kapja kézhez a vásárló. A dobozokon, üvegeken, zacskókon az ismerős márkajelzések helyett csak a "márkanélküliség" filozófiájára utaló alapvető információk olvashatóak, és persze - paradox módon - a Brandless márkajelzés.
Tina Sharkey szerint noha a Brandless vitathatatlanul maga is egy márka, nem kíván a hagyományos értelemben, látványos csomagolásokkal és magas marketingköltségekkel dolgozó céggé válni - írja a Forbes.
A Brandless alapítói szerint a fiatalabb generációk amúgy sem rajonganak szüleik kedvenc márkáiért, nem akarnak fölöslegesen drága és magas környezeti terhelést jelentő termékekért fizetni.
A Brandless webshopjára látogatókat nem fogja összezavarni az árak és a termékek sokfélesége - írja a Business Insider. Alapvetően két döntést kell meghozni: mit szeretnénk vásárolni, és abból mekkora mennyiséget.
Ezt már olvastad az ízHUSZÁR magazinon?
Savanyított disznúhús és szecsuáni bors - kolbászok Ázsiából