Nem csoda, hogy megbukott a Coca-Cola új terméke – Te megkóstoltad volna?

Csupán fél évig volt a boltok polcain a Coca-Cola egyik újdonsága.

A Coca-Cola már számos különleges ízesítést dobott piacra, többek között fahéjasat és oreo kekszeset. Bármennyire is furcsán hangoznak ezek a párosítások, többnyire elnyerik az emberek tetszését, legutóbbi ízük azonban nem aratott túl nagy sikert.

Teljesen megbukott a Coca-Cola egyik terméke

Mindössze fél éve került kereskedelmi forgalomba a Coca-Cola fűszeres málna ízű változata, mégis leállítják a gyártását, mert nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket

A „Spiced” fantázianévre hallgató italt 2024 februárjában dobta piacra az italgyártó, és egy olyan új, állandó ízváltozatnak szánták, amellyel a fiatal, Z-generációs korosztályt célozták meg.

– írja a 24.hu.

A portál a CNNcikkére hivatkozva azt írja, hogy a cég nem indokolta, miért hagyja abba a fűszeres málna ízű kóla gyártását, azonban a silány kereslethez hozzájárulhatott a rossz reklámstratégia és az is, hogy a nevével ellentétben nem is volt fűszeres ízű.

A Coca-Cola azt ígéri, hogy 2025-ben egy újabb ízzel jelentkeznek majd.

Forrásunk volt.


Hírek, érdekességek, újdonságok:

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek