3 olyan reklámplakáttal állt elő a Coca-Cola (illetve a David nevezetű reklámügynökség) a közép-kelet-európai üzleti piac számára, ami minden érzékszervünkre egyszerre hat - de a másodperc tört része alatt. Rájuk nézünk, és bár nem hallhatjuk, foghatjuk, kóstolhatjuk, csak láthatjuk őket, mégis egyből bekapcsolódik minden érzékelésünk - hála a sok évtizedes kondicionálásnak és Coca-Cola-ivászatnak.
Ezt láttad?
Ha még nem láttad, feltétlenül nézd meg, ahogy Andy Warhol elmajszol egy hamburgert
Erre a szakszóval szinesztéziának nevezett jelenségre épít a cégóriás, és eléggé sikeresen, úgy tűnik, nézzétek a képeket:
1. KUPAKOLÁS
Az első printen egy jellegzetes, üveges Coca-Cola kupakját láthatjuk, és azt, ahogy a nyitó félig megemeli a kupakot - és rögtön halljuk is a hangot. Mellette a szöveg:"Próbáld meg nem hallani!"
2. SZISSZENTÉS
A második printen csak a dobozos kóla teteje látszódik (sőt, csak a jobb aló sarok piros színéből lehet következtetni rá, hogy Coca-Coláról van szó), és az a bizonyos szisszentés látható rajta, amit szintén rögtön hallunk, ha csak ránézünk - innen pedig már csak egy lépés, hogy érezzük is az ízét.
3. PEZSGÉS
A harmadik plakáton pedig a már kiöntött kóla látható, a pohárnak is csak a legteteje, és az apró, szálló, pattogó buborékok. Hallod őket, igaz?
Ez is érdekelhet!
5 kólavariáció 5 országból - a Coca Colán és a Pepsin innen, és jóval túl