A koronavírus-járvány kezdetén folyamatosan olyan reklámokkal bombáztak minket, amelyekben azt erősítették bennünk, hogy ez csak egy átmeneti időszak az életünkben, és hamarosan minden jobb lesz. Azóta több, mint egy év telt el, és a rövidtávúnak hitt melankólia és nyomasztó érzés mára a mindennapjaink része lett. Ezzel végre egy hirdetés is szembenézett!
A Burger King legutóbbi kisfilmjében, ami a Confusing times címet kapta, olyan felnőtteket látunk, akik megcsömörlöttek az egy éve tartó koronavírus-járványtól. A depresszív hangulatot a narrátor teszi tökéletessé szomorú, kissé kiégett hangjával, amire a mélyről jövő sóhajok csak még jobban ráerősítenek.
Bár a reklámnak igen nyomasztó a hangulata, mégis lehet, hogy elneveted magad egy-egy mondatán, hiszen, ha mélyebben belegondolunk, ezek teljesen elhanyagolható problémák lennének, azonban egy évnyi bezártság után mégis könnyű velük azonosulni.
De mégis mi volt a Burger King célja?
A gyorsétteremlánc arra szeretett volna rávilágítani, hogy életünk jelenleg tele van abszurditásokkal, így, ha már ennyi furcsaság történik velünk, akár a húsmentes hamburgerekre is rászokhatunk... És hát végül is igazuk van, hiszen ezzel jót tennénk a szervezetünknek és a bolygónknak is!
Még több cikk, hogy könnyebben lemondj a húsról: