Az alábbiakat megfogadva nemcsak azt érhetjük el, hogy mindenki számára kellemesebb legyen az egy térben eltöltött idő, de a végeredménnyel is elégedettebbek leszünk. Nézzük, mire figyeljünk, ha bejárónőt fogadunk.
Legyünk reálisak!
Mégpedig az idő tekintetében. Lehet, hogy a bejárónő profi, de azért ne legyenek felé irreális elvárásaink. Ne feledjük a régi mondást: jó munkához idő kell. Hagyjuk tehát, hogy minden feladatra elegendő időt szánjon. Ha segít, csak gondoljunk bele, hogy számunkra – akik nem vagyunk profik – mennyi időbe telne ugyanezt elintézni! Semmiképp se siettessük.
Ha lemondanánk, szóljunk időben!
Nem véletlen, hogy a legtöbb szolgáltatónak jeleznünk kell, ha mégsem vesszük igénybe a szolgáltatásait – hiszen ilyen esetben kiadják másnak az időpontunkat. Ugyanez a helyzet a bejárónőkkel is. Ha tudjuk, hogy mégsem lesz szükség a takarításra, mihamarabb jelezzük!
Ha valami konkrétumot szeretnénk, jelezzük!
Akik már hosszú évek óta takarítják a saját otthonukat, biztosan rendelkeznek jól bejáratott rutinokkal, olyan részfeladatokkal, amelyeket bizonyos módon szeretnek elvégezni – vagy elvégeztetni. Ezekről mindenképp szóljunk előre, hiszen ez mindkettőnk érdeke. Mi szeretnénk, ha jól lenne megcsinálva a feladat, a bejárónőnk pedig azt szeretné, ha elégedettek lennénk, és megmaradnánk ügyfélnek. Kommunikáljunk!
Még több otthon: