Átverés: ne dőljünk be a csalóknak, figyelmezteti a vásárlóit a Lidl

A Lidl hivatalos Facebook-oldalán tette közzé a felhívást, miszerint csalók próbálnak visszaélni a boltlánc nevével.

Kamu hirdetés keretein belül keresnek tesztelőket a közösségi médiában az áruházlánc neve alatt. A napi.hu talált rá aLidl által közzétett bejegyzésre, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy csalók felhívása terjed a Facebookon. Az áruházlánc vezetősége az esetre reagálvabejegyzésükben az alábbiakat írta:

"Kedves Követőink! Szeretnénk felhívni a figyelmeteket arra, hogy a képen látható, Facebookon terjesztett hirdetés nem a Lidl által lett meghirdetve. Aktuális kampányainkról és akcióinkról kizárólag a Lidl Magyarország hivatalos felületein adunk tájékoztatást. Kérjük, hogy személyes adataitok védelme érdekében ne nyissátok meg és ne adjátok meg személyes adataitokat. Köszönjük!"

Ezeket olvastad már?

Ezeket olvastad már?

Címlapkép: Getty Images

via és via

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek