Az ALDI Magyarország 2023-ban hatodszor is átfogó árcsökkentéssel segíti a vásárlókat, akik mostantól 300 terméket vásárolhatnak meg jelentős, akár 40%-os kedvezménnyel. A mostani árzuhanás az idén a legnagyobb számú termékre vonatkozik, hiszen az ALDI állandó kínálatának mintegy 20%-át érinti, és az alapvető élelmiszerek (friss hús, felvágottak, tejtermékek, pékáruk, liszt, fűszerek, zöldségek és gyümölcsök) mellett a legkeresettebb háztartási vegyi árukra és higiéniai árucikkekre is vonatkozik.
2023-ban több alkalommal is elsőként csökkentette az árakat az Aldi
Az áruházlánc mindezen felül akár 50%-os kedvezménnyel tart kiárusítást az üzletek középső sorában található nem élelmiszer jellegű termékekből.
Az ALDI az ország legdinamikusabban fejlődő diszkontáruházláncaként1 a lehető legnagyobb mértékben kívánja támogatni alacsony áraival és árcsökkentéseivel a magyar fogyasztókat. Az áruházlánc 2023-ban számos alkalommal elsőként lépett az országos kiskereskedelmi láncok közül, és különböző vajak, majd trappista sajtok, húsvéti árucikkek, később hűtött termékek árát csökkentette jelentős mértékben.
A most bejelentett, 2023. október 4-étől valamennyi magyarországi ALDI áruházban egységesen érvényes árcsökkentési intézkedés kereken 300 terméket, az ALDI állandó kínálatának mintegy 20%-át érinti.
A kedvezmény mértéke termékenként eltérő, tejtermékek, a látványpékségben frissen sült pékáruk, friss húsok és halak, zöldségek, tészták, továbbá higiéniai termékek és papíráruk is megtalálhatók a kedvezőbb áron kapható árucikkek között.
Néhány példa az árcsökkentésre a kedvezmény mértékével és a fogyasztói árral:
- Krémtusfürdő, 300 ml -27%, 399 forint
- Biscotti keksz, 250 g -26%, 349 forint
- Crisp joghurt, 175 g -23%, 199 forint
- Kakaóitalpor, 800 g -22%, 1399 forint
- Gouda sajt, szeletelt, 250 g -21%, 999 forint
- Gyermek fogkrém, 100 ml -20%, 399 forint
- Mini fasírtgolyók, 500 g -20%, 799 forint
- Ropogós müzli, 500 g -20%, 1199 forint
A legújabb árcsökkentés az eddigi legátfogóbb
A vállalat természetesen továbbra is heti 70-100 terméket kínál akciós áron, illetve folytatja az üzletek középső soraiban található non-food termékek kiárusítását, ahol a kedvezmény mértéke akár 50%-os is lehet.
„A magyar családok pénztárcáját alacsony árú és ahol csak lehet, hazai termékekkel támogatjuk. A jelenlegi évben már hatodik alkalommal mérsékeljük árainkat, és a mostani árcsökkentés az eddigi legátfogóbb intézkedésünk, hiszen több mint 300 terméket, állandó kínálatunk mintegy 20%-át érinti. Ezáltal vásárlóink számos árucsoportban még kedvezőbb áron juthatnak hozzá az élelmiszerekhez és számos higiéniai termékhez” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.