Alacsony árakkal csábítják a vásárlókat az ALDI fesztiválboltjaiba

A korábbi évekhez megszokott módon az ALDI ismét normál bolti árakat alkalmaz fesztiválüzleteiben. Idén a Telekom VOLT Fesztiválon nyílt meg az első pop-up üzlet.  

Három évvel ezelőtt nyitott az ALDI ideiglenes üzletet a Sziget Fesztiválon, egy évvel később pedig már a VOLT Fesztiválon is megjelent az áruházlánc pop-up boltja és grillterasza. A 2019-es évben a fesztiválozók új külsőben találkozhatnak majd az ALDI CITY részeivel: az ALDI MARKET ZÓNA az üzleteket jelöli, a GRILL ZÓNA a grillteraszok neve, ahol a MARKET-ben vásárolt húsokat a szakácsok ingyenesen készre sütik, míg kikapcsolódásra, ejtőzésre a CHILL ZÓNA biztosít lehetőséget.

A Telekom VOLT Fesztiválon nyílt idén nyáron az első ALDI pop-up bolt: a 300 négyzetméter alapterületű üzlet egy hét alatt készült el, hogy június 26-ától a zenei fesztivál közönsége mintegy 350 termékből vásárolhasson a rendezvény időszakán kívül megszokott alacsony, bolti árakon. A kínálatban a friss zöldségek és gyümölcsök mellett felvágottak, tejtermékek, üdítők, az „Azon melegében“ látványpékség 18 péksüteménye, illetve mintegy 50, nem élelmiszer jellegű termék – sátor, hálózsák, matrac, nyári ruházat, dezodor, fogkrém – is megtalálható. A gördülékeny kiszolgálásról közel 40 ALDI-munkatárs fog gondoskodni, a fesztiválüzletben beépített állókasszáknál kizárólag kártyával lehet fizetni, a friss áruról pedig a minden reggel a biatorbágyi központi raktárból érkező kamion gondoskodik.

Az ALDI GRILL ZÓNÁ-ban továbbra is ingyenesen készre sütik az MARKET-ban vásárolt húsokat, grillkolbászokat. A tavalyi év során egyébként közel 4200 adag étel készült el a fesztivál ideje alatt, a legnépszerűbb a grillsaslik volt, amit a grillburger és a berni virsli követett.

Receptajánló:

A tavalyi év során a VOLT Fesztiválon felállított pop-up üzletben több mint 35 000 vásárló fordult meg, vagyis a résztvevők mintegy ötöde vásárolt az ALDI-ban, a legnagyobb vásárlószámot a fesztivál pénteki és szombati napján érte el az áruház.

A VOLT-ra látogatók egyúttal egy kvízen tesztelhetik tudásukat, valamint nyereményjátékon is részt vehetnek, és részletesen tájékozódhatnak a vállalatnál elérhető karrierlehetőségekről a MARKET előtti kitelepülésen.

A Telekom VOLT Fesztivál mellett az ALDI további eseményeken is kitelepül idén nyáron: a Balaton Soundra július 3. és 7. között választható menüt kínáló GRILL ZÓNÁVAL és CHILL ZÓNÁVAL készül az áruházlánc, ALDI MARKET és GRILL ZÓNA pedig az augusztus 7. és 13. közötti Sziget Fesztiválon és az augusztus 28-ától szeptember 1-ig tartószegedi SZIN Fesztiválon is elérhető lesz.

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk

További cikkek