Május elseje már nemcsak a munka ünnepe, hanem az a nap is, amikor szeretnénk, ha minden üzleti szereplő végiggondolná, hogy rendelkezett-e az adója 1%-ról társadalmi kezdeményezések számára, és van-e tudatos stratégiája arra, hogyan támogat ügyeket az egész év folyamán. Mert jól segíteni így lehet: rendszeresen és következetesen.
Az üzleti szereplők a személyi jövedelemadójuk 1+1%-án túl sok más módon is tudnak tenni ezért. Itt olyan egyszerű dolgokra kell gondolni, ami mindannyiunk rendelkezésére áll, csak eddig talán nem tekintettünk rájuk támogatási forrásként:
adhatunk 1%-nyit az időnkből, a tudásunkból, az eszközeinkből vagy akár a jövedelmünkből is. Ez a Harmadik 1%.
A Harmadik 1%-ot nem az adóbevallásunkban kell keresni, hanem a naptárunkban, a jószándékaink és a saját erőforrásaink között.
A tudatos adás üzleti haszonnal is jár: magasabb profit, jobb egyéni teljesítmény, hatékonyabb munkavégzés a jellemző azokra az üzleti szereplőkre, akik számára ez az adási attitűd magától értetődő, és az üzleti kultúrájuk része.
A Bridge Budapest készített egy online tervezőt és egy rövid edukációs videót is, amelyek segítségével bárki könnyedén megtervezheti a Harmadik 1%-át. Harmadik 1% tervező és további információ ITT.