Hazai kávéfogyasztási szokásainkkal kapcsolatban megannyi kutatás készült az évek során.
Meglepő eredmény például, hogy 2017-ben a háztartások mintegy 91%-a már rendszeresen vásárolt és fogyasztott kávét , a vásárlók 41%-a pedig rögvest ébredés után, a reggeli órákban szokta meginni az első erős feketéjét, s a megkérdezettek 46%-a még mindig a kotyogós kávéfőzőre esküszik.
1968-ban került a polcokra az elegáns ezüstös csomagolású kávé, melynek fogyasztói ismertsége mind a mai napig az elsők között van. A csemege jellegű élelmiszerboltok kávédarálók fülsiketítő zajától lettek hangosak.
A legelső OMNIA blend megalkotásához a Műegyetem segítségét kérték, ahol 50-féle keverési arányt próbáltak ki, mielőtt megalkották az „Omnia blend”-et.
A ’60-as évek végén egyre szélesebb körben elterjedő kávé nemcsak az otthonok és családi összejövetelek alapvető kelléke lett: sorra nyitottak OMNIA kávészalonok. Eszpresszó illat töltötte be a Rákóczi utat, a Vígszínház környékét is.
Eltelt azóta 50 év, mely a márka életében is több ponton változást jelentett. A csomagolás többször változott, külalakja az aktuális trendekhez igazodott. Az 1991-es privatizáció után a kávébab figurát lecserélték a holland Douwe Egberts emblémájára, a fríz hölgyre; a kommunikációs üzenet pedig a 2000-es évek elejétől az együtt töltött pillanatokra, az otthonra és a családra fókuszált.
Az OMNIA a reklámiparban is otthagyta védjegyét: a cég készítette el az első fényreklámot Magyarországon.
A kávémárka április végén egy Születésnapi Aromazsúr keretében a foodstylist Góg Angéla és Lipovszky Csenge, illatesztéta segítségével idézte vissza az elmúlt 50 év meghatározó illatjegyeit és ízvilágát. A formabontó, interaktív előadáson Angéla és Csenge bizonyította, hogy az illatok, aromák segítségével vagyunk képesek a lehető legpontosabban felidézni egy-egy kedves emléket vagy korszakot.