5 dolog, amiért utálni szoktuk a pizzafutárt, és 5 dolog, amiért ők utálnak minket

Egy-egy futár nagyon ki tud hozni minket a sodrunkból, de azért a vásárlókat sem kell félteni.

Valószínűleg mindannyian kerültünk már kellemetlen, vagy dühítő szituációba a pizzafutárral, vagy futárként a vásárlóval. Összegyűjtöttük azokat a dolgokat, amiket vásárlóként utálunk egy pizzafutárban, illetve fordítva is megtettük ugyanezt, megmutatjuk mi az amit a futárok nem szeretnek bennünk...

5 dolog, amiért utálni szoktuk a pizzafutárt

1. Hidegen hozza a pizzát

Főben járó bűn, főleg nyáron. Télen sajnos gyakrabban előfordul, hogy a pizza kihűl a futár csomagtartójában. Ilyenkor nem feltétlenül a futár hibája a hideg pizza.

2. Nem tud visszaadni

A legtöbb pizzarendelős weboldalon már tudjuk jelezni, hogy nagy címlettel fizetünk. Éppen ilyenkor tud igazán dühítő lenni, amikor a futár nem tud visszaadni egy 5 vagy 10 ezresből. Húszezressel meg se próbáljunk fizetni!

3. Lassú és késik

Negyvenöt percet ígértek szállítási időnek, de már nyolcvan perce nem jött a kaja. Még az időjárás sem indokolja a késést. Ennél már csak az idegesítőbb, ha még a futár megfejeli a késést a lassú lakáskeresgéléssel. Mi meg várhatunk az ajtóban hosszú percekig.

4. Összekeveri a pizzákat

Ez nem feltétlenül a pizzafutár hibája, viszont rajta töltjük le a dühünket. Ha egyszer magyaros pizzát rendeltünk, akkor ne hozzon helyette egy margheritát. Nem igaz?

via GIPHY

5. Firkál

Egy korábbi cikkünkben írtunk róla, hogy egyes futárok szeretnek lifteket, falakat összefirkálni, ha nem kapnak borravalót a megrendelőtől. Nem nagyon lehet vele mit kezdeni a lemosáson kívül.

5 dolog, amiért ők utálnak minket

1. Nem ad borravalót

Nem minden esetben jár a pizzafutárnak borravaló. Például, ha kártyával fizetünk, nem feltétlenül kell adni jattot. Készpénzes vásárlás esetén azonban illik adni valamit. A futároknak is jár jutalom pl. a gyorsaságukért, vagy a kedvességükért.

via GIPHY

2. Nem adja meg pontosan a szállítási címet

Futárok rémálma. Veszítenek az idejükből azzal, hogy keresgélni kell a megrendelőt. Érdemes megadni ajtóra, és csengőre pontosan, hova kérjük a pizzát.

3. Türelmetlen

Elég dühítő tud lenni, amikor a vásárló már 30 perc után telefonál, hogy hol a pizzája.

via GIPHY

4. Félmeztelenül nyit ajtót

Akkor is felöltözünk rendesen, ha vendéget várunk. Ne a pizzafutár legyen a kivétel! Még akkor sem, ha szépnek érezzük a testünket. :D

via GIPHY

5. Nem nyit ajtót

A legnagyobb pofátlanság, ami létezik. Szerencsére tényleg csak kirívó esetekben fordul elő, hogy valaki pizzát rendel, amit végül szándékosan nem vesz át, büntetve ezzel a pizzafutárt.

...ezeket láttad már?

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk

További cikkek