Mindannyian a tömör, rövid, szájbarágós, csattanóval vagy ütős szlogennel záródó tv-reklámokhoz vagyunk hozzászokva. Hiszen ki nézve végig egy 13 órás hirdetést, ami nem hogy reklámként, de még egy mozifilmként is brutálisan hosszú?!
A népszerű amerikai gyorsétteremlánc azonban gondolt egy merészet, és a Smokehouse Brisket elnevezésű szendvicsének reklámját 13 óra hosszúra vette. Mindezt pedig azért, hogy percről percre bemutassa a szendvicskülönlegesség főszereplőjét, a füstölt marhaszegyet, amit a menüdbe érkezése előtt nagyon lassan, nagyjából 13 órán át füstölnek.
A hiteles prezentáció úgy tűnik, bejött az Arby's-nek, hiszen ezzel a reklámmal bevonultak a Guinness Rekordok Könyvébe a világ leghosszabb televíziós reklámjaként, de a szokatlanul hosszú kisfilmnek köszönhetően a lassan füstölt marhaszegyből, füstölt Gouda sajtból, ropogós hagymából, barbecue szósszal, majonézzel és pirított, bun-jellegű buciba csomagolt szendvicsével a legkeresettebb termék lett a cég történetében.
Nézd meg a világ leghosszabb televíziós ételreklámját:
Ha pedig nincs rá röpke 13 órád, nézd meg az Arby's rövidített reklámját a Smokehouse Brisket szendvicsről:
A videó linkjét itt találod.
Láttad már?
Szupermarketben bulizik a Scooter
(via Business Insider)